JEG HOLDER MITT HJERTE


 

Jeg holder mitt hjerte uten på min kropp,
en vakker stemme og en barnekropp.
Magiske ord, en ubeskrivelig kjærlighet.

Jeg holder mitt hjerte uten på min kropp,
for jeg holder mitt barn,
som bar med seg mitt hjerte,
da hun kom vakkert til verden,
og mitt liv ble fult av glede og kjærglihet. 

Min datter er mitt hjerte,
hvert åndedrag, er mitt hjertes slag.
Til evig tid, med evig kjærlighet. 
 

Solen lyste opp, fugleklang sang en vakker sommersang. Dagen var kommet der mitt liv skulle bli forandret, jeg skulle plutselig få oppleve hvordan det skulle bli å for første gang holde mitt hjerte inte min kropp. Timene gikk, smertene økte på. Åpnings rier, på åpnings rier var det som fylte den vakre sommerdagen 15.juli.2013! Tiden fløy, men spenningen var ubeskrivelig stor. Smerter var ingenting når tiden var inne! Da min kropp hadde klart et mirakel, føde mitt barn ut i denne verden. Holde hun opp intil min kropp, en mer ubeskrivelig opplevelse med kjærlighet uten stopp! Smerter ble glemt, redsel og beskyttelse kom frem. Jeg holdt plutselig mitt hjerte uten for min kropp. 

Livets store forandring var kommet, jeg var nå en mamma som alle kunne se. Det var ikke lengre en kommende mamma, som andre så. Nå var det realitet, mitt barn var kommet til verden, stolt kunne jeg endelig vise hun frem.

“Se mitt hjerte, så vakkert det er. Min kropp har gjort mirakler”

Raskt fikk jeg kjenne, flere timer uten å se mitt hjerte. Raskt trillet bort, fult med frykt så stor. Lungene kunne kolapse og hjelp måtte til. Prematur avdeling, nyfødt intensiv var det første hjemmet mitt hjerte møtte. Mamma hjerte gråt, et redsel fult gråt! Jeg ville være det mitt hjerte banket! Timer føltes som evighet, en evighet i sorg. Å få sitt barn til verden, flere timer med smerte, få minutter med sitt hjertebarn i sine hender, ble brått trillet bort. Etter noen timer på pinebenken, ble jeg endelig trillet bort. Jeg vil se mitt hjertebarn igjen, og aldri skulle jeg bort.

Til evig tid, skal jeg passe på! Mitt hjertebarn skal alltid få, det beste som jeg kan fulle livet hennes med, for evig tid!

 Mina Adeline, mamma elsker deg over alt! Mitt vakre hjerte barn, min engel på jord! <3

Jeg er så ubeskrivelig glad for at jeg får den store gleden av å få være din mamma. Du gjør meg til den lykkeligste på denne jord! 

 

2 thoughts on “JEG HOLDER MITT HJERTE

  1. Hei! Jeg har skrevet et innlegg om unge mødre og fordommene folk har. Hyggelig om du tar deg tid til å lese det, og forteller meg hva du tenker. Ha en fortsatt fin kveld! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top