Mini Dumle

Min søte datter, Mina Adeline har fått seg en liten mini Dumle 🙂 Denne falt godt i smak hos hun, men det var øre til mini Dumle bamsen som falt mest i smak.

Når jeg så denne søte hunde bamsen var det ingen tvil at Mina Adeline måtte ha en sånn. Synes det var en perfekt mini Dumle til hun ettersom jeg har en liten tibbe som heter Dumle så måtte jo hun også ha det. Fargene på flekkene er ikke samme farge som Dumle sine flekker men uansett så er det en likhet med at denne hunde bamsen har flekker 🙂 Mini Dumle falt iallfall godt i smak hos hun, å det er de viktigste.

Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker!
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

3 thoughts on “Mini Dumle

  1. Linn Merete: Det er bare en bamse, men som jeg skriver i blogginnlegget er den en mini Dumle (som vi kaller bamsen). Dumle er hunden min og den har også flekker sånn som denne bamsen har 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top