SWEET SIXTEEN, NOT YET

Overdådige feiringer, bil i gave, masse gjester og mye penger blir brukt. Det er ofte det vi ser i programmet “my sweet 16”.

På Onsdag var vi på lengre tur, der Mina Adeline skulle til spesialisten igjen. Timen hos spesialisten gikk raskt og bra. Alle prøvene var fine, men medisinene for refluksen måtte økes. Hosting og gulping er ikke enda borte, noe spesialisten ønsker å få helt bort. Han gjør en grundige og flott jobb! Jeg føler virkelig at vi er kommer til rett sted for at Mina Adeline skal få rett behandling, noe hun allerede får. Jeg er faktisk kjempe fornøyd!

For å gjøre turen litt mer kjekk og til en kosetur også, gikk vi innom på noen butikker. Bare for å få strekke litt på bena. Det gjør virkelig godt for både store å små å få strekke på både ryggen å på bena.

Da vi var inne på Biltema var det først hesten som vi skulle finne. Adeline fikk øye på den og fant veien bort med oss på slep. Det var sprøtt å se hvordan hun fant ut av hvor hun skulle springe for å komme frem. Hesten er altså en stor hest som står utstilt i butikken (ingen skikkelig hest, for de som ikke har vert der), og den stør der som hesteutstyret er. vi hadde aldri vert inne på denne butikken før med Adeline men hun fant veien til hesten uten problemer. Videre fant hun veien direkte der ifra til lekene. Jeg skal innrømme jeg ble stolt av å se hvor flink hun var til å finne frem uten problemer. Selv jeg sliter iblant å finne fram, på nye butikker. Så overrasket det er jeg.

Da vi kom til lekene var det en flott stor hvit bil, rettere sakt BMW. Den var i perfekt størrelse for Adeline, akuratt som “my sweet 16”. Hun hoppet opp i bilen og var helt betatt. Det var ingen muligheter til å få hun ut der ifra, før lengre tid var godt og vi måtte videre. Hun lekte å lekte, skulle ha hjelm på deg, osv. Hun var helt i hundre. Tenk en bil som passet til hun, hun som snakker så mye om bilen for tiden. Denne var perfekt til hun, men ikke noe enn bare kan kaste seg rundt og dra kortet for. Det er en stor ting som koster sitt. Billigere enn vanlig bil, ja.. Men det å se hvor oppslukt hun ble av den, var sprøtt å se.

Nå nermer bursdagen hennes seg. Snart er det bare 1 mnd igjen. Hva som skuler seg i gaven når den tid kommer, hvet jeg ikke selv enda. Men når jeg ser slike tøffe små biler, får det meg til å tenke. Det er jo nesten som små barn får en liten etterligning av “my sweet 16”, hvis de får slik bil. Det er tøft ja, men det er en stor ting som til å med er elektrisk. Det er jo en bil, som mange i USA faktisk får til sin 16års dag. Det er nokk mange meninger rundt ang hva andre mener om det, men det er ikke noe jeg utaler meg om nå. For den lille bilen, ja den er råtøff!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top