MIN DATTER (2 ÅR) HJELPER TANNLEGEN!

WOW! Jeg er målløs, eller ord løs er vell mer rette ordet. I dag har Mina Adeline hatt sin første time hos tannlegen. Det gikk strålende, og jeg hadde aldri trodd at det kom til å gå så bra. Jeg trudde det kom til å by på noen utfordringer, men jeg må si jeg er evig stolt av Mina Adeline. Hun åpnet munnen, viste tennene sine, hjalp tannlegen med å holde speilet (slik at hun skulle synes at det var enda mer kjekt), og oppførte seg eksemplarisk. Etter en liten stund ble hun litt lei, og var rask med å si “ferdig”, og da ble det noen få tårer og grining i et par sekunder, før hun var helt opptatt igjen av hva tannlegen gjorde med tennene hennes. 

Jeg ble skikkelig imponert av Mina Adeline, men samtidig ble jeg også positivt overrasket over hvor flink tannlegen også var. Hun tok seg god tid til Mina Adeline, la fokuset på hun og pratet med hun med en gang vi kom inn. Mina Adeline fikk en kjempe god opplevelse hos tannlegen, og vi gikk der ifra med et stort smil, belønning av tannlegen som var en liten leke og en strålende beskjed om at det var ingen hull i tennene til Mina Adeline. Jeg er skikkelig lettet og glad for at det var ingen hull og at hun fikk en så god opplevelse. 

Siden hun hadde vert så flink, fikk hun også en større belønning etterpå. Jeg hadde lovet hun at hvis hun var flink hos tannlegen skulle vi gå på lekebutikken. Løfter må jo holdes, så rett etter vi var ferdige gikk vi på lekebutikken og hun fikk plukke ut en leke. 

Den første gangen hos tannlegen må jo selvfølgelig dokumenteres med bilder og film, så her er en liten film ifra første gang hos tannlegen. 
 

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 

4 thoughts on “MIN DATTER (2 ÅR) HJELPER TANNLEGEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top