New in – twentyfour

I dag har vert en tåre full dag. Det har vert en vanskelig dag men samtidig en flott dag også. Det kunne selvfølgelig vert enda bedre, men jeg velger å prøve å se på de positive tingene som har skjedd i dag. Hvis jeg bare skal fokusere på ME en som herjer i kroppen og den enorme nedturen jeg er på vei ned over i, ja da kan jeg like så greit bare stenge meg totalt inne ifra alt og alle. Da kan jeg egentlig bare legge meg å sove til alt er over. men slik er ikke livet og hverdagen. Jeg har et ansvar og samtidig gode mennesker rundt meg også.

Etter sist innlegg fikk jeg overraskende støttende og positive meldinger ifra folk rundt meg. Det fikk frem mange tårer, men mange gledes tårer også. For alle de flotte ordene og meldingene gledet meg overraskende mye. Jeg skrev det ikke for at noen skulle måtte skrive til meg med slike flotte ord, men skrev det for som jeg har sakt tusen ganger før – bloggen er min fri plass og min terapi. Men samtidig vil jeg takke dere alle som sendte sms, snap, facebook, osv.

Dagen i dag har som sakt vert utfordrende men det var en ting som løftet dagen min veldig. Det gjorde godt med de flotte meldingene ifra dere rundt som tok kontakt, det gjorde enormt godt å hente min datter hjem litt tidlig ifra barnehagen i dag og få masse herlig tid sammen med hun. men før jeg hentet henne fikk jeg endelig oppfylt et stort ønske jeg har hatt lenge.

Jeg er ikke den som kjøper masse klær til megselv. Ikke klarer jeg å gå på butikken å bruke penger på meg og ikke samtidig bruke penger på Mina Adeline. Kjøper jeg noe til meg, så er det ikke en gang jeg har klart å ikke kjøpe noe til hun også. Det er vell slik for de fleste mødrer vil jeg tro.

Etter å ønske meg en rosa anorakk av merket twentyfour, har jeg endelig fått det ønsket til å bli realitet. Etter å valse rundt i den slafsete gamle russe jakken min, har jeg endelig kunnet lagt den mer på hylla å fått meg en flott hverdags jakke. Jakken er i en flott og behagelig rammel rosa vil nå jeg si. Jeg er bare så flott å så herlig å ha på seg. Vell er den litt tynn for vinteren men har brukt ull og slikt under i dag, og det har gått helt fint. jeg kommer nokk til å pine meg selv til å ha den på meg uansett hvor mange minus det kommer. Jeg bare elsker den jakken, og endelig har jeg slik selv!

Det er vell som di sier- den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top