Førskole dag/ bli kjent dag – på den nye skolen

I sist uke var den store dagen god jenta vår har ventet lenge på! Det var førskole/bli kjent dag på skolen for Mina Adeline. med et stort smil rundt munnen, sin nye og første ransel på ryggen, mange sommerfugler i magen gikk Mina Adeline sammen med meg og hennes goe pappa Marvin til skolen.

Klokken var stilt og spenningen var stor. Da klokken ringte spratt vi opp alle sammen som raketter som aldri hadde vert i dvale. Vi hadde god tid før vi skulle være på skolen og vi koste oss sammen og gjorde oss klar uten å stresse.

Det var ikke en solskins dag, og skyene hadde dekket hele himmelen. Men hva trenger vi sol til når vi kan være vår egen sol i hverdagen? Det var en såpass spennende dag fult med masse følelser så ikke brydde vi oss noe om været.

Det var en stor dag som god jenta vår hadde ventet lenge på! Nedtelling hadde hun også hatt. Tenk det var endelig førskole/bli kjent dag på skolen for Mina Adeline. Det var med et stort smil rundt munnen, sin nye førskole ransel på ryggen, mange sommerfugler i magen gikk Mina Adeline med meg og hennes gode pappa Marvin til skolen.

Hun tvi holt i handa der vi gikk, og hun søkte trygghet hos oss begge. samtidig som hun svevde av spenning der vi gikk. Jeg som vanlig måtte jo dokumentere alt og masse bilder ble tatt der vi gikk til skolen for første gang.

Jeg kjente det var så godt å være to. det å kunne være to med denne store overgangen var noe jeg aldri trodde skulle skje men som jeg er over takknemlig over å kunne være. Det er så mye bedre å endelig ha mannen i mitt liv i min hverdag og det å kunne slippe å være alene i hverdagen og ved ting som skal gjøres og som enn skal igjennom. Så jeg er så takknemlig for den endringen i livet vårt der vi er blitt to og jeg ikke lengre er alene mor. Ingenting er bedre enn å være to foreldre enn å være to foreldre i en menneske kropp.

det er helt utrolig men sant, tenk den lille jenta vår er nå blitt så stor å er skolejente etter sommeren! tiden flyr avsted å panikken tar meg snart – jeg vil bare sitte å tvi holde på hun. et nytt og stort steg er i vente og på denne dagen fikk vi en smakebit på det. Tror det nesten var like mye sommerfugler, spenning og nervøsitet hos alle på denne dagen. men mest av alt glede å spenning. Mina Adeline klarte seg super bra og mamma å pappa er super stolt av deg god jenta vår. stoltheten bobler over!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top