BB: Følg oss videre i Sverige – Astrid Lindgrens verden

Lørdag er kommet å vi har kommet oss lengre på ferien vår. Men la oss gå tilbake til torsdag.

Varmen har det ikke står noe galt på! Den har tatt nye høyder å vert oppe i mellom 30-40 grader. Vi har bodd i sommerklær og varmen har virkelig tatt oss alle, men fy fillen jeg er stolt av jentene våre!

På torsdag tok vi nemlig å hoppet i bilen å kjørte til Vimmerby. Der brukte vi hele dagen til å storkose oss i Astrid Lindgrens Verden, med Blant annet Pippi, Emil, ronja røverdatter, osv. Stakker Marvin fikk rett å slett 3 barn å holde styr på, for å dra der har vert min drøm LENGE! Så jeg gikk like baserk som jentene. Jeg sto å ropte på Pippi like mye som barna å var helt i hundre. Hun som var Pippi var bare helt fantastisk. For en tolmodighet hun hadde! Hun hoppet å danset å tok med seg barna på alt hun kunne. Smilet var på hele tiden å skulle ikke trodd det var 30-40 grader i luften slik som hun var i hundre selv.

Det var en så fantastisk park og ikke minst hele parken var barne vanlig og alt var virkelig lagt vekt på at barna var 100% i fokus, slik som Astrid Lindgren selv var opptatt av. Neste gang kjenner jeg at jeg vil der igjen å jeg vil også på museumet hennes. Det var minne for livet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top