Planleggingen er igang av barnebursdagene

Egentlig burde nokk siden bare så tom i dag. Kroppen er så sliten men søvnen finner jeg ikke i kveld. Den kommer nokk snikende forhåpentligvis snart. Hode flyr rundt i tanker om sommerferien som vi holder på å planlegge. Tanker rundt to barnebursdager som skal planlegges og utføres. Så tankene mine er på så utrolig mye på en gang, at det er egentlig ikke rart søvnen ikke har truffet meg enda.

Vi har nå sittet å snakket å planlagt frem å tilbake hva vil skal gjøre i sommer. Om vi skal ta en ukes ferie i ett, eller små turer rundt forbi. Vi er enda frem å tilbake og i planleggings stadiet, så noe eksakt har vi ikke enda kommet helt frem til. Men spennende og kjekk ferie blir det uansett. Noe vi alle gleder oss enormt til!

Noe annet jeg hvert fall har kommet lengre på er planleggingen av barnebursdagene. Mina Adeline ønsker seg gjerne en unicorn bursdag, og hun andre ønsker seg en katte bursdag. Noen herlige temaer som vi gjør så godt vi kan for å oppfylle så begge jentene blir fornøyde å får en flott bursdag som de vil glede seg over lengre. Det handler selvfølgelig om gleden i selve dagen der jentene storkoser seg å får venner på besøk til å være sammen om å feire dagene deres. Det handler om glede å spenning. Det handler om så utrolig mye, men det viktigste er at de begge blir fornøyde å har en fantastisk bursdag å se tilbake på.

Jeg har brukt lengre tid på å sitte å planlegge og har brukt pintrest endel for å hente inspirasjon. Så nå gjenstår det å snart sette seg ned å skrive opp navnene på barna som skal inviteres og planlegge barne selskapet helt skikkelig og også planlegge og få invitert familie til familie selskapet også.

Det som er litt morsomt er at begge jentene har bursdag veldig nært til hverandre, og de har valgt at de ønsker å feire den sammen. Så da er det bare å prøve å oppfulle deres ønsker å få til både unicorn og katte bursdag samtidig. Jeg gleder meg enormt til å sette igang å lage ting til selskapene og til å få sette igang barnas ønske om temaene deres. Det er så mye av det enn kan dekurere å gjøre til som enn kan lage selv, noe jeg virkelig ønsker å gjøre.

Så jeg tenkte at jeg skulle vise dere litt om inspirasjonen jeg har fått ifra pintrest om temaet unicorn bursdag og katte bursdag. Så skal jeg snakke mer med barna å høre om farge kombinasjonen som de ønsker, hvordan det skal være, osv. Dette blir så spennende å utrolig kjekt!

2 thoughts on “Planleggingen er igang av barnebursdagene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top