Familie forøkelse

Jeg trodde aldri jeg skulle sitter her å glede meg så enormt til denne dagen. I morgen er dagen jeg aldri trodde skulle komme. Etter ca 9 år uten å være inne i miljøet blir jeg plutselig dratt tilbake i miljøet jeg vokste opp i. Jeg trodde ikke jeg av alle skulle si dette, men herregud for en stor glede!

Jeg sa hele tiden at jeg skulle ha en liten hund, og ja det har jeg hatt. Men det er vell noe i det di sier at enn daller ofte tilbake til det enn har vokst opp med som var godt. Jeg vokste opp innen hende miljøet og det har fult meg hele livet mitt. Men jeg vokste også opp ved å være med å drive kennel aquasam. Der vi hadde oppdrett av samojeder. Vi dro på hende utstillinger og vant ofte rent bord.
Det var så stort å så kjekt, men samtidig som liten ble jeg også lei. men når vi hadde valper satt jeg ofte ved valpe kassen å koste meg. Jeg leste også hele teori boken for bil flere ganger for valpene. noe som gjorde at jeg faktisk klarte teorien på første forsøk. Ja vell å merke etter mye press ifra mine foreldre ved at jeg skulle ta å prøve meg på teorien. Noe jeg aldri følte jeg var klar for. Men sannelig var jeg klar, bare jeg innså det ikke selv.

Nå er dagen kommet, eller i morgen er dagen. Dagen der vi får familie forøkelse. Vi får oss nemlig hund, og det er en samojed. Min store kjærlighet er å forblir hos samojeden. Det er noe unikt og fantastisk med den rasen og de hundene. Denne herligheten av en prins heter Leo og har tidligere linjer ifra oss i sine linjer. Det er så spesielt å fantastisk. Jeg gleder meg som en liten unge til dette. Kan ikke bare tiden fly og timene suse avsted så morgen dagen kan komme å vi kan få hente han.

Det er helt sykt! Men sannelig helt sant også.

Det er så mye tanker og gleder at jeg klarer ikke å sortere dem. Jeg bare jubler inni meg. Så i morgen skal jeg ha med kamera og få tatt noen bilder så dere kan få se han. Når vi kommer hjem blir nokk sent så jeg prøver å oppdatere så fort jeg klarer.

ååå, bare la tiden fly – jeg gleder meg så!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top