BB : SundayFunDay

Søndag var en fantastisk dag, og en perfekt slutt på en herlig helg. Vi fikk koselig besøk av min mamma, og storkoste oss sammen med hundene og hele familien. Solen skinte og varmen har virkelig begynt å komme.

Vi hadde planer om å komme oss ut på en søndags tur, så vi pakket sekken og hadde med oss noe mat, drikk, osv. og sannelig kom vi oss avsted. Hundene var helt i hundre og storkoste seg, noe vi andre på to ben også gjorde. Mina Adeline var så flink å gå, hun klagte ikke noe på hele turen!

Så vi tok det rolig og smått ferm igjennom, og tilpasset tempoet til alle. Vi tok også bilder underveis, samt hadde små stopper.

Det var en herlig tur, og vi alle storkoste oss! Vi avsluttet dagen på standen der hundene fikk kjøle seg ned litt i varmen. Det var virkelig en stor mestrings følelse å klare denne turen, å bare det å komme seg ut å starte på turen i seg selv var en stor mestring. Selv om jeg virkelig ble dårlig av ME en senere på dagen og dagen etter.

Men jeg klarte det og vi alle sammen klarte det. Ikke hadde jeg klart det uten de herlige hundene og den gode familien jeg har! Tusen takk til dere alle, dere er unike hele gjengen!

Her er et bilde dryss ifra turen vi hadde.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top