Memories never fade

For en dag. dagen er kommet det vi endelig skal få hente Leo hjem. For en gledens dag! Jeg sitter å bare teller timer etter timer for at klokken skal bli nokk så vi kan reise inn til fly plassen.

Mens jeg venter på at tiden skal fly avsted å vi kan få kjøre inn å endelig hente å møte prinsen vår, sitter jeg å mimrer tilbake på årene med samojed tidligere. Jeg tenker tilbake på de herlige valpene vi har hatt. Alle timene vi har tilbrakt på utstillinger både i norge å utenlands. Jeg husker alle de koselige turene meg å mamma har hatt rundt forbi. Alle de latter fulle turene der vi har sittet med både GPS og kart for å finne frem. Alle de rene bordene vi har kapret på utstillingene og alle de timene for å få hende klar. Både med trening og stell før dagen der vi skulle på utstilling. Jeg husker alle de koselige minnene da jeg skulle sove og en av de elste samojedene kom å la seg i sengen min som en hode pute å passet på meg til jeg hadde sovnet. Jeg husker alle de koselige trekk turene vi har hatt. Når mamma kjørte meg til skolen med hundene isteden for bil. Jeg gleder meg til å snart få skape mange flere koselige minner med Leo.

Jeg tenkte derfor å dele noen bilder ifra mange koselige minner ifra årene som har gått sammen med de herlige samojedene våre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top