# MINE topp 4 parfymer

// Inneholder reklame linker //

Blir vi forelsket i en spesiell.. ja da er det gjort! 

Parfymer, det store fenomenet som vi kan lett gå oss vill i. Det finnes så mange herlige dufter, flotte utseender, osv. Jeg har alltid vert kjempe glad i parfymer, men jeg har vert fæl til å ha noen favoritter igjennom tidene. Jeg har prøvd mange forskjellige men når jeg først har funnet noen favoritter, så tviholder jeg på dem. Vell kan jeg prøve ut nye lukter, nye parfymer, osv. MEN! Ja her kom det et men.. Jeg må passe på at jeg har hvert fall en av favorittene i hus, uansett hvor mange andre jeg har liggende. Jeg klarer meg aldri uten å ha noen av de klassiske favorittene. 

Jeg har aldri delt mine parfymer med dere lesere, men tenkte at det nå var på tide å dele litt nye klassikere som faktisk er i hverdagen min. Vell lever jeg i en mamma hverdag, men samtidig har jeg meg selv som jeg også må ta vare på. Jeg er en typisk jente, som elsker å dille seg opp, men samtidig er jeg en gutte jente som også elsker å skru, jobbe med biler, fikse ting, osv. Bedre sakt, jeg er ikke redd for å bli skitten på fingrene! Men jeg er uansett veldig opptatt av å lukte godt. 

Opp igjennom årene har det blitt noen favoritt parfymer som har følgt meg, og jeg har ikke klart meg uten å ha dem i hus. Som sakt har jeg prøvd ut nye parfymer, osv.. Men jeg må hele tiden også ha de sikre favorittene mine i hus. Så her er mine topp 5 parfyme favoritter. 


Bilde er lånt ifra parfyme-klikk.no

1.plass!
På en klar førsteplass hos meg, er det den fantastiske AMORE AMORE Cacharel! Den oppdaget jeg så langt tilbake til når jeg gikk i 10 klasse på ungdomsskolen. Etter jeg kom over denne, ble jeg totalt forelsket i lukten. Jeg har alltid måtte ha denne i hus, og lukten har jeg ikke den dag i dag blitt lei. Den har en frisk og god blomsteraktig lukt, som enn blir helt oppslukt av. Det er ikke en lukt som er for sterk, den er bare helt himmelsk! Den har et enkelt men samtidig flott utseende som ikke er for framtredende. Der iblant har den en sterk rødfarge som enn legger raskt merke til, så fargen fanger oppmerksomheten mens flasken og utseende er enkelt men fint. Duften er en duft som enn blir totalt forelsket i med en gang! 

Denne parfymen finner dere blant annet hos parfyme-klikk.no ved å trykke HER!


Bilde er lånt ifra parfyme-klikk.no

2.plass!
På min andre plass kommer Ex´cla-ma´tion. Denne parfymen har alltid stått på badet. Det har og er enda min mamma sin favoritt, og ble i ung alder min også. Jeg husker enda hvordan jeg tyvlånte parfyme av henne, og det var alltid denne parfymen som jeg snek meg til å tyvlåne av. Så mamma om du noen gang leser dette, så beklager men jeg var en stor grunn for at parfymen din gikk raskere tom. Dette er en parfyme som har mild og god lukt. Denne parfymen har også en blomster aktig duft, samtidig som den har en behagelig og frisk lukt i seg. Utseende på flasken er et enkelt utseende, men med de to nøytrale fargene som i seg selv fram treder seg, så blir den godt lagt merke til. Den har en litt annerledes utforming. 

Denne parfymen finner du bl.a på partyme-klikk.no ved å trykke HER!


Bilde er lånt ifra parfyme-klikk.no 

3. plass!
Fantasy av Britney Spears er selvfølgelig blant mine topp 4 parfymer. Dette er en klassiker ifra ungdomstiden min. Alle Britney Spears fan hadde vell nesten denne på badet sitt, eller hva? Denne parfymen har en søt og fantastisk frisk lukt. Jeg husker enda hvordan store deler av jentene i klassen hadde denne parfymen, og det var mer en og samme lukt i klasserommet. Den har et flott utseende, og lukten som skuler seg inni den har aldri skuffet meg. Den dag i dag bruker jeg den enda, og jeg går ikke lei den. 

Denne parfymen finner dere bl.a hos parfyme-klikk.no ved å trykke HER!


Bilde lånt ifra parfyme-klikk.no 

4.plass! 
Den siste av mine topp 4 parfymer som jeg bare må ha i hus, er MOSCHINO Pink Bouquet. Denne parfymen er egentlig overraskende at den har blitt en favoritt, ettersom det bare er noen få år siden jeg oppdaget denne. Det var faktisk på en danmarkstur sammen med min mamma at jeg var på utkikk etter noen nye parfymer som jeg ville prøve. Det var da denne ente opp i hjemme mitt. Den har ikke skuffet meg, og den søte og herlige lukten har jeg blitt utrolig glad i. Den har en fruktig blomster lukt i seg, som gir en herlig søt duft. Det er en parfyme som jeg ikke trenger å bruke mye av for den har en duft som lett tyder frem. Den har et flott og elegant utseende, og duften inni hjerte flasken lever opp til sitt vakre utseende. 

Denne parfymen finner du bl.a på parfyme-klikk.no ved å trykke HER!

Dette var mine topp 4 parfymer, som jeg alltid må ha i hus. Jeg er vell delvis et vanedyr som har mine favoritter som jeg ikke klarer å gi slipp på. Det er 4 parfymer som har hver sin tid med seg av min oppvekst (off nå hørtes jeg gammel ut, haha!). Og de har følgt meg igjennom alle mine 24 år. Så parfyme markedet har bare med å forsette å ha disse på markede, for jeg blir virkelig hjelpesløs den dagen de hadde gått ut av produksjon. Men hele tiden finner jeg flere favoritter, så etterhvert blir nokk favoritt listen lengre å lengre. 

Disse 4 parfymene som er mine topp 4 parfymer og mange andre flotte og herlige parfymer, finner dere bl.a hos parfyme-klikk.no (<– DIREKTELINK!).

Det er en side der de selger parfymer til både kvinner og menn, andre ansikts produkter til menn, kremer, Hår pleie produkter, produkter til ansiktspleie, bad og kropps såper, sminke, osv. Det er en side der skjønnhet og vell vær virkelig kan bli klikket hjem i fred og harmoni, og enn slipper å stresse ut på butikk med mange mennesker som lager høyt støy nivå. Jeg har blitt utrolig glad i å handle på nett. Jeg kan få bestille produkter hjem og betale i ferd og ro, samtidig som jeg får ha en god oversikt over hvor mye penger jeg bruker så jeg slipper overraskelser når jeg ankommer kassen. Jeg får kjøpt mine favoritt produkter og jeg sparer både tid og penger. Som alene mamma slipper jeg også at min datter skal kjede seg med å være med på slike handleturer. Det å ta med hun når jeg skal på butikker å kjøpe sminke og parfymer, samt også andre produkter som kommer inn i samme kategori område, kan være utrolig kjedelig for hun. Så nå når jeg har denne siden der jeg finner det meste jeg trenger innen dette, så er jeg kjempe glad. 

– Hva er dine favoritt parfymer? 
– Hvor handler du dine parfymer?
– Har du handlet på parfyme-klikk.no
 


Minner om to flotte giveawayer som pågår på bloggen min nå, samt også Mom & dag blogger awards som vi er så heldige å er nominert til! 

Giveawayene finner dere her
// GIVEAWAY // NIVEA – Q10 MAKEMESMILE 
GIVEAWAY – LINETTS HUDPLEIE OPPFYLLER DINE DRØMMER! 

Vil du gi oss din verdifulle stemme? 
Klikk her –> http://www.saleduck.no/awards/mom-dad

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top