Lang helg med min fantastiske vennine Siri :)

Sist helg (1.03 – 04.03) var jeg så heldig og hadde overnatting av min gode vennine som jeg har kjent siden jeg gikk i barnehagen 🙂 Vi har mange gode og mange ekstreme minner sammen ifra alle de årene vi har hatt sammen og alt det vi har opplevd og gått igjennom sammen i vennskapet våres har jort vårt vennskap enormt sterkt! 

Meg og siri reiste opp sammen til Moi i leiliheten min torsdag (1.03.2012) på kvelden og hadde besøk av en kompis (Kristoffer) som også er ifra Sokndal. Han var til litt ut over kvelden før han kjørte over ijen til Sokndal (Haua som vi kaller det). Det var veldig koselig og få være med han igjen. Vi slappet egentlig bare av og så på tv’n og spilte litt på xbox’n. 

Dagen etter fikk meg og Siri sover litt før vi våknet og gikk ut og traff noen venner litt, før jeg ryddet litt i leiliheten. Litt senere på dagen gikk vi en tur og laget noe god mat før vi gikk ut litt igjen og traff noen venner igjen 🙂 Vi tok det så rolig som vi kunne klare og gjøre det på den dagen ettersom vi skulle ut dagen etterpå. 
Når lørdagen kom så sto meg og Siri opp ganske tilig og gikk og handlet. Vi hadde store planer om og få stelt oss og laget noe god mat tili på dagen så vi hadde god tid, men ettersom tiden fløy av gårde så ble det litt knapt med tid før vi skulle til Flekkefjord. Men det klarte vi bra 🙂 når kvelden kom å vi hadde stelt oss og var klar for og gå i en bursdag så kjente vi at vi kunne slappe litt mer av før vi skulle til Flekkefjord. Vi tok et bilde at hvordan vi så ut for dere som lurer på det 🙂

Her er resultatet:

Her er bilde av meg.


Her er bilde av Siri.

Vi hadde det veldig kjekt i bursdagen i Flekkefjord og det var veldig koselig og treffe igjen kjente folk og nye folk 🙂 Og ikke minst var det veldig kjekt å få være med Siri en lang helg og få henne med ut og treffe nye og kjente folk 🙂 

Når syndag kom så var det egentli bare og stelle seg og gå å spise noe mat med Siri før vi reiste over til Sokndal (Haua) igjen. Vi begge hadde hatt en veldig koselig og kjekk helg, så gleder meg veldig til hun kommer opp igjen til meg 🙂 

Har dere hatt en kjekk helg?

Xoxo,
Xtine Michelle   

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top