GLEDELIG DAG

Søvn, ja i natt fikk vi mere søvn. Mina Adeline sov lengre før hun fikk hoste annfallene igjen og vi hadde bare en våken stund i natt. Det var helt fantastisk å få så mye søvn! Samt også var det veldig koselig å våkne med hun i sengen min i dag. Da klokken ringte hørte jeg en liten stemme sa “mamma, mobilen ringe, sku av” og så fort den var skrudd av, la hun seg opp på brystkassen min å sov videre. Jeg måtte flire i det stille, for det er virkelig “som mor, som datter” som trer frem her i hus. Vi er begge kjempe glad i å sove. Det er helt utrolig å se en så liten kropp være så bevist på hva hun vil og mener. Det er virkelig fasinerende!

 

Kulden har virkelig slått inn nå, og i dag tikket temperaturen over på minus siden. Vinteren viser at den har kommet. Det er litt koselig, men samtidig er jeg en person som er glad i varme.

 

I dag blir en spennende dag, en dag vi alle har gledet oss til. Vi står snart på trippende ben og skal ut på kjøretur opp til en plass som heter knaben. Det er en plass litt utenfor kvinesdal, som er opp i fjellende. Jeg som liker varme trekker plutselig opp i fjellende, der det er enda kallere.. Men fy søren så kjekt det blir! Der skal vi på koselig besøk til en kjempe god venn av oss. Vi skal få se mer på historien rundt denne plassen, for det er en plass som bærer mye historie! Jeg som elsker historie og spesielt ifra andre verdenskrig, er veldig spent. Men om det ikke blir så mye opplevelse rundt å få sett på all historien som plassen har får jeg bare ta som det kommer. Det kommer jo helt ann på hva Mina Adeline vil. Men en kjekk dag blir det uansett! Og det blir super kjekt å tilbringe god tid sammen med vår gode venn. Han er en person som betyr veldig mye for oss og som har en spesiel plass for alle oss.

 

Men må tikker klokken avsted og vi må springe videre å gjøre oss klar til avgang. Ha en strålende dag alle sammen! For det skal virkelig vi ha 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top