FARGET VÅRSTEMNING

Solen skinner og måleståkken trekker nye tall for temperaturen i dag. En herlig får/snart sommer følelse inntreffer. Det er nå enn merker at en liten shopping tur for innkjøp av blomster, virkelig er perfekt.

Vi var derfor på en koselig shopping tur med den herlige nabodamen våres i går. En fantastisk dag som jeg virkelig ikke ønsket skulle ta kveld. Masse herlige blomster å dufter (det lille jeg kjente ogs tett neste grunnet forkjølelse), men uendelig koselig var det! Masse flotte ute gjenstander sto sammen med masse blomster, og jeg ble helt i hundre å ønsket egentlig å kjøpe med halve butikken, noe som jeg bare måtte slå av meg for det hadde aldri vert reelt en gang.

Vi fikk kjøpt med oss noen flotte blomster å potter/ute ting. Det var så kjekt å få piffet det opp litt her hjemme. Samt forsterke vår/den begynnende sommerfølelsen. Sommerblomstene var for tidlig å kjøpe enda, siden frosten ikke har reist helt bort om natten. Men litt herlige blomster som tåler det er bedre enn ingen!

Siden jeg hadde store smerter ogsa magesåret som jeg har, klarte jeg ikke samle hode for å skrive om den flotte turen våres i går. Smertene var så intense og store, at det var rett å slett umulig å prøve å få ned noen ord. I dag er heldigvis smertene litt mer dempet, men skulle virkelig ønske jeg ikke hadde magesår, men det kommer seg nokk med litt tid 🙂 jeg velger hvertfall å håpe på det.

I dag blir det også en koselig ute dag, noe vi allerede har hatt i dag og skal ha videre i dag. Slikt vakkert vær, så går det ikke ann å sitte inne. Flere blomster skal plantes og med 12 mål rundt eiendommen er det nokk å pusle med ute, noe som er utrolig kjekt. Samt også med dyr som skal ha stell og mat. Bedre sakt, koselig ting er det alltid å gjøre her! 🙂

Håper alle får en strålende helg og at god været også har kommet til dere.

One thought on “FARGET VÅRSTEMNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top