FARGERIK STØYDEMPER

//REKLAME//

Pakke i posten, er like spennende hver gang! Hva sjuler seg i postkassen nå?

For noen dager siden satt jeg å shoppet litt på internett, jeg klikker hjem noen flotte personlige smokker ifra navnesmokken.no. Et stort utvalg samt også herlige farger, som gjor valget litt vanskelig. Jeg kunne velge selv hva jeg ønsket at de skulle stå på smokkene, noe som var både morsomt å kjekt!

Valget ble hele 4 forskjellige pakker med 3 smokker i hver pakke. Spenningen på å få dem hjem var stor, så da smokke pakken kom i dag ble jeg kjempe glad.

De va helt perfekte, både fargen og skrivet på dem. Jeg hadde også skrevet en koselig hilsen til Mina Adeline, som hun får sammen med smokkene når hun kommer hjem ifra barnehagen i dag. Det blir kjempe kjekt å se gleden som hun viser når hun får pakke.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top