TUT-TUT SIER MAMMA’s BIL…

Tut-tut sier mammas bil, den kjører helt til Sokndal. Vi skal ut å kose oss, på en liten familie tur. Tut tut, tut tut, tut tut!

I går hadde vi en koselig dag! Vi var på et koselig besøg hos mine besteforeldre, Mina Adeline sine oldeforeldre. Vi hadde en fantastisk middag og kaker, samt feiret kommende bursdag av min mamma. Det var utrolig koselig og en flott dag, og feiring. Det er ikke før 4.februar min mamma har bursdag, men i den rekord farten som tiden går i, så er det kort tid til 4.februar er her.

Vi alle hadde en fantastisk dag, både små og store. Mina Adeline var virkelig i slaget og koste seg masse og samtidig syntes det var veldig stas å få sitte på egen stol og ved bordet våres og spise selv. Det er så sprøtt å se hvor stor hun har blitt nå. Tenk det, hun har begynt å spise mer å mer selv nå. Noe som jeg virkelig ikke enda har blitt vant til.

Det er nesten litt blannende føleser av å se hvordan hun gjør mer å mer selv, samtidig som det er så stas å se den flotte utviklingen som hun har. Jeg er bedre sakt, evig stolt av hun!


#mammablogg #ungmor #alenemor #mamma #ungmamma #barn #foreldreogbarn #familie #familieogbarn #foreldre #bursdag #hverdag #tur #kjøretur #sokndal #haugeidalane #kvinesdal #mammabil #bilder #familieselskap #oldeforeldre #besteforeldre 

 

5 thoughts on “TUT-TUT SIER MAMMA’s BIL…

  1. Xtine Michelle: Så bra, har også en fin Søndag der jeg bare sitter å blogger og slapper av, senere skal jeg dra en tur på besøk til en venninne 🙂

  2. Så vakker lita tulle! Ikke rart ho koser seg hos oldemor med egen stol ved bordet, kosebamse og både kaker og rosiner! Ingen småbarn kan ha det bedre enn når 4 generasjoner kan få kose seg sammen i hyggelig lag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top