FULL BUKPLASTIKK – Fra belte til maskin


En uendelig stor glede for å slippe magebeltet, men å ende opp med en maskin på magen istedenfor, er jeg ikke helt sikker på om var noe kjekkere og bedre. Fri ifra alt tull på magen min, og bare få ha den nye magen alene er vell egentlig det jeg ønsker mest!

Tiden har gått og det begynner å bli en liten stund siden jeg tok operasjon nr to, full bukplastikk. Magebeltet er jeg endelig kvitt, og en stor lettelse var det virkelig! Det å slippe magebeltet var som sakt en stor lettelse, men samtidig følte jeg virkelig ikke det var min mage jeg hadde lengre. Mindre følelse rundt på magen og det meste føltes bare rart ut. Men samtidig ble jeg fort vant til å kunne slippe beltet!

 

Gleden for å slippe magebeltet ble kort kuttet litt, fordi jeg var ikke mer fri, jeg ente opp med en ny venn på magen min. Jo en liten maskin som skal være på magen min 24/7. Det er en maskin som laget vakum på magen min, der operasjons såret er.

 

Ledning, maskin og et gigantisk plaster var det som skulle stå på listen for den neste uken som kom. Ja en overgang var det, men samtidig en behandling som virkelig fungerer!

 

Etter en uke med denne maskinen nå har jeg fått sett hvordan såret nå har blitt. Det var utrolig stykt og grusomt i starten av, men det har nå blitt kjempe fint! På de siste ukene har såret blitt et fint sår og det har bare på den siste uken blitt helt fantastisk. Nå håper jeg det er kort tid til såret har lukket seg helt og at jeg er fri for alt dette ekstra arbeidet som det har vert den siste tiden etter det ble komplikasjon med operasjons såret.


// Et av bildene av når såret var noe lunne på den veste tiden //       // Bilde av hvordan såret nå ser ut! //

Såret har virkelig kommet seg og jeg ser somsakt frem til det har lukket seg helt. 


 

 

 

2 thoughts on “FULL BUKPLASTIKK – Fra belte til maskin

  1. jeg har også hatt et sånn sår å da fikk jeg en sånn vakum maskin men den hjalp ikke på meg så jeg måtte operere bort såret! jeg hadde såret i 8 måneder

  2. Bra det har begynt og lukke seg i hvertfall 🙂 Har selv godt i gjennom et smerte helvete for to år siden. Men, var av andre grunner at jeg måtte opereres. Håper det lukkes helt sånn at du slipper å få flere plager 🙂 Ha en fin Onsdags kveld vidre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top