Videoblogg – værfast på handletur

I dag har jeg laget den første videobloggen, som jeg nå tenkte å endelig få legge ut til dere. Det føles sykt unaturlig med videoblogg, men blir vell vant til det. Vi ente opp med å måtte handle i dag å da ble det en glimrende mulighet å lage en liten videoblogg til dere ettersom det er nesten 1 mil til butikken. Så her er videobloggen, håper dere liker den 🙂

OPS! Ble litt snål i starten av siden jeg måtte klippe den til..
Ikke det letteste som “ny begynner” med videoblogg. men bedre lykke neste gang 🙂

Håper dere alle har hatt en strålende dag.
Beklager lite blogging i dag, men dagen har gått så fort i dag. 

 Hva har dere gjort i dag?

Trykk på den blå “Liker” knappen rett under, hvis du vil jeg skal prøve meg på flere videoblogger!
 

8 thoughts on “Videoblogg – værfast på handletur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top