PRISKAMP – FOLKEJUBEL OG STORE GLEDE

Det er tydeligvis et kjent fenomen at det er priskrig blant kjedebutikker, men samtidig er det ikke noe som vi alle får med oss. I går var da jeg først oppdaget dette, og det er takket være facebook. Vell er facebook den plassen vi får med oss ting raskere enn ved å lese avisen. Siste nytt, sladder og alt ifra A til Å kommer som regel ut der. Nå her jeg sitter er jeg evig glad for at faktisk vi alle har muligheten til å benytte oss av facebook, for noen ganger kommer det faktisk nyttig informasjon også opp der. 

Jeg er nokk ikke den eneste som ikke hadde fått med de elleville prisene som flyr rundt og gleder mange av norges befolkning, samt også er det nokk enda flere som sitter der ute og ikke enda har fått med seg dette! Det har seg slik at faktisk i disse dager (usikkert om hvor lenge det varerer) kan få bestemte matvarer til godt under 10 kr! Bedre sakt alt ifra 1 kr, 2 kr, 3 kr og 4 kr, slik fortsetter det opp igjennom. Lavpris kjedene har dumpet prisene så ekstremt på utvalgte varer og julevarer at det er jo rene gledes dansen når enn skal betale for maten disse dagene. 

Så raskt jeg oppdaget dette i går, var det bare å hive seg rundt etter å få barnevakt og komme seg på butikken. Jeg valset rundt på rema 1000 i en evighet, og kom med et stort smil ut der ifra bærende på 3 fulle påser med mat. Gliset var ikke fordi jeg hadde fått handlet, men det store smilet rundt munnen min var av stor glede for å få komme ut med så mye mat til rett over 300 kr! Den gleden av å få benytte seg av slike kupp og spare så mye penger, det kan jo faktisk delta på å rette julen til mange mennesker der ute. Økonomi er jo et kjent fenomen for alle og penger vokser ikke på trær, tvert imot.. Det koster å leve i denne verden! Penger kan ikke kjøpe lykke og glede, men penger må enn ha for å overleve i det århundre vi lever i. Derfor blir det vanskelig for mange siden det er så forandringer ved økonomi, inntekter, osv. Det er faktisk hardt og leve, men fy søren vi blir sterke og får masse erfaring av det! 

Nå har jeg selv fått handlet inn det vi trenger og jeg må si det svei ikke i lumeboken! Langt der ifra.. Med en fullstappet bil med hele 10 matvare påser kunne jeg kjøre hjem og være i ekstase. Jeg hadde fillen meg fått hele 10 påser stappet med matvarer og til å med 3 julestjerner (blomster) til rett over 1000 kr. Jepp, du hørte rett! rett over 1000 kr! 1000 kr er mye penger, men til å være fornuftig handling av billige varer som en trenger i juletidene og i hverdagen er det plutselig ikke så mye penger når enn får hele 10 poser fulle av mat. Jeg tørr nesten ikke tenke på hvor mye alt hadde blitt hvis det ikke hadde vert priskamp. 

Jeg vet det er mange der ute som kanskje har det litt stramt økonomisk, og at juletidene kan være utfordrende tid for mange. For juletidene er en tid der vi automatisk bruker mye penger. Det er mange som faktisk ikke har muligheten til å klare å få en jul slik de ønsker at den skal være, pga økonomien. Og der igjen synes jeg det er skammelig at vårt eget folk skal sitte og slite økonomisk pga resursene og hjelpen går til noe annet. Så norge! Hva med vårt eget folk? Heldigvis er det priskamp og den kan glede mange hjem i landet vårt. Den kan redde dagen og julen for mange. For bare med 10 kr kan enn få kjøpt fornuftig mat som enn trenger. Tenk det, bare 10 kr! Ikke mer enn det skal til. 

Jeg håper det er mange der ute som får muligheten å benytte seg av priskampen og får handlet inn det de trenger til en billig penge. Det gjør så godt og det gleder mange hjem, familier og studenter ved at kjedebutikkene faktisk gjør noe så dramatisk og setter ned prisene så mye og har en priskamp. Det er nokk også mange som ikke har lagt merke til denne priskampen når de har vert på f.eks kiwi, coop og rema 1000, og dette fordi jeg la selv merke til at det er ikke synelig med alle varene som er satt ned. Det er en hel tur med leting og sjekk av alle prisene rundt i butikkene for å legge merke til alle disse priskuttene som er blitt gjort disse dagene. Selv hadde jeg aldri lagt merke til det hvis det ikke var på facebook. 

Håper dere alle får muligheten av å handle til en billig peng. Her får dere hvertfall se hva jeg har fått handlet inn på coop extra og rema 1000. Alt på bildet under har jeg fått kjøpt til rett over 1000 kr! 


// DEL GJERNE DETTE INNLEGGET VIDERE, SLIK AT FLERE KAN FÅ BENYTTE SEG AV PRISKAMPEN! //
 


 

3 thoughts on “PRISKAMP – FOLKEJUBEL OG STORE GLEDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top