INNRIDNING BLE TIL MULIGENS BRUKKET FOT!

Sannheten er vell den en av å til prøver å skule så lenge som enn kan. Av å til liker enn å fortelle solskins historien å hjemmer det negative. I går der imot var et av disse tilfellene en realitet for min del.

Nå for tiden holder jeg på å ri inn min flotte islandshest. Spenning og glede er det mye av innen denne tiden med innridning. Spenning ettersom det er noe nytt enn holder på meg å glede mår ting går rette veien.

I går gikk alt helt supert under ridningen! Jeg ridde rundt alene og hadde en magisk tid sammen med Dropi, som er min hest. Det magiske øyeblikkene viste seg å få en rask vending. Plutselig etter lengre tid med ridning, bestemte den ene hesten som var til stede for å kødde litt. Da meg å min hest sprang rundt alene for første gang, sparket den andre hesten etter oss to ganger. Reaksjonen ble en naturlig reaksjon for min hest, å komme seg unna.

Et lite men forsiktig hopp til siden ente med at jeg ikke klarte å holde meg på han, og skle av. Komisk så alt ut, men fy så vondt det var. Å lande på et jorde som er dønn frossent og ulent, var ikke mykt å lande på. Mørbanket følte jeg meg men oppå skulle jeg igjen. en uskreven regel innen hestejenter sin verden er, enn skal alltid opp på hesten igjen hvis enn detter av. Selfølgelig gjor jeg dette, men det var ikke lenge jeg ridde da. Smertene ble store og sofaen ble neste stopp.

Legevakten og akuttmotaket ble det som jeg tilbrakte tiden på, da kvelden kom og jeg nesten ikke kunne gå på foten. Resultatet at et morsomt fall som ikke var behagelig, ente med en muligens brukket fot/ankel..

Nå venter jeg på svar av rønken bildene og er uvitende om jeg har brokket foten. Selvfølgelig ente jeg også på krykker, ikke det som passer best for min del med en liten jente på 1,5 år. Men det er ikke så mye å gjøre med det enn å finne det positive i tingene og se frem over.

Satser på at foten kommer seg fort, slik at jeg kan slippe lengre tid på krykker. Men får se hva resultatet blir ut over dagen.

Rideturen i går var uansett magisk og fantastisk kjekk, til tross for fallet! Å jeg håper å være i stand til å fortsette innridningen om kort tid 🙂


#mammablogg #ungmor #alenemor #ungmamma #alenemamma #ridejente #ulykke #skade #familieogbarn #familie #foreldreogbarn #foreldre #barn #ridning #ulykke #fot #brudd #brukket #mulighens #innridning #hest #bilder #krykker #hestejente #kvinesdal #xtinemichelle

6 thoughts on “INNRIDNING BLE TIL MULIGENS BRUKKET FOT!

  1. Så kjipt med knektfot, har hatt endel brudd selv etter endel innridning og timer på sprangbanen?
    Stå på videre, dette går bra 🙂

  2. Er aldri noe godt å falle av en hest. Gjort det litt for mange ganger selv, så har helt klart medfølelse for deg. Virkelig ikke noe godt 🙂 Bra du kom deg opp på hesteryggen igjen, selv med mulig brukket ankel eller bein!:) God bedring, og ha en super tirsdag 🙂

  3. Auda!! Høres ikke godt ut nei 🙁 Masse god bedring til deg. Du får la den lille tulla di hjelpe deg med forskjellige ting – er ofte stor stas det. God helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top