FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL – SPØRSMÅLSRUNDE

Det er nå lengre tid siden jeg hadde spørsmåls runde sist, og tenker derfor at det kanskje kan være på tide å kjøre igang en ny spørsmålsrunde. Jeg har skrevet å delt mye over lengre tid her på bloggen, men samtidig er det nokk noen av dere som har noen spørsmål som dere ikke har fått svar på igjennom å lese alt jeg har skrevet. Jeg ønsker derfor å nå gi dere muligheten igjen ved en ny spørsmålsrunde til å stille deres spørsmål, og samtidig få svar på dem i eget innlegg. 

Jeg kommer til å svare på spørsmålsrunden når det har kommet inn litt spørsmål. Spørsmålene skriver dere lett bare nedenfor som kommentar på bloggen, eller dere kan velge å stille spørsmålene også på facebook siden til bloggen, under der jeg har lagt ut dette blogginnlegget. Dere velger å skriver deres spørsmål der det blir lettest for dere. 

Fyr løs folkens, nå har dere endelig muligheten til å få svar på det nemlig du som sitter å leser lurer på. 


 


 

One thought on “FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL – SPØRSMÅLSRUNDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top