Forandring fryder


Nytt design, ny header, snarvei knapper! Dette er noe av det nye som er på bloggen nå.

Nå har jeg oppdatert bloggen med et nytt design. Designet som jeg nå har er laget av inaanjuta.blogg.no. Hun har mange fine blogg design så om noen er ute etter nytt design anbefaler jeg å ta en tur innom å se på blogg designene som hun har laget. Siden jeg nå har et nytt blogg design tenkte jeg at det var på tide og oppdatere med en ny header også som passet til bloggen nå og siden jeg nå har fått Mina Adeline. Jeg valgte å lage en enkel header denne gangen der det er lite som er reddigert. Jeg kommer til å “leke” meg litt mer med å lage header til bloggen min etterhvert, tiden må bare strøkke til.


Som dere kan se har det kommet litt nye ting på bloggen min nå. det er blant annet kommet knapper som dere kan trykke på for å følge bloggen min lettere. Det er blant annet knapp til facebook, blogg.no profilen min og twitter. Den siden jeg bruker mest til bloggen min med å legge ut informasjon når det er noe nytt på bloggen min og når jeg har skrevet ny blogginnlegg er Facebook siden til bloggen min som heter xtinemichelle.blogg.no på facebook. Noe annet som også er nytt på bloggen min nå med dette blogg designet er at jeg har dropdownmeny nå på bloggen min, som er på langsiden nede på headeren min.


Den headeren jeg hadde på bloggen på det bloggdesignet jeg hadde tidligere.


Den nye headeren jeg har nå på bloggen min til det nye bloggdesignet.

Jeg er selv veldig fornøyd med dette designet og synes det er utrolig kjekt å friske opp bloggen med et nytt design og ny header 🙂

Hva synes dere om blogg designet mitt nå og headeren min?
Hva synes dere om det som er nytt på bloggen min med dette designet?
Har dere brukt noen av blogg designene til Inaanjuta.blogg.no?
Følger dere bloggen min på facebook?
Liker dere dropdownmeny?

Xoxo,
Xtine Michelle


Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top