BleieLarven

Den er liten. Den er diske. den forhindrer lukt. Den rommer mye. Uten den, vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort! 
 Her er den geniale bleie bøtta!

Jeg hadde aldri tenkt noe sånn på å ha en sånn bleie bøtte, men da jeg så den for første gang på Barnas hus der det var et stort skilt der det sto med stor skrift ” GRATIS ” var det som sang i mine ører. Det var da jeg først tenkte at det kunne vært greit å prøvd ut en sånn bleie bøtte. Jeg la merke til at refillene kostet litt, men siden jeg til å med fikk en med i bleie bøtta å en 3pakning billigere så kunne jeg ikke la dette vente. 

Da jeg endelig fikk reise hjem ifra sykehuset å fikk satt igang å bruke denne bleie bøtta merket jeg fort hvor god den faktisk var! Den hålt all lukt borte, den har så god plass til så mange bleier på en gang oppi seg at det er faktisk sykt! + en refill varer i evigheter synes jeg. Jeg fikk datteren min den 15.07.13 å var noen uker inne på sykehuset før jeg fikk reise hjem men har enda ikke brukt opp den første refillen. Jeg liker også godt at den er så liten å hvit, for siden jeg har der lyst rundt med inventar og vegger der stellebordet er så synes jeg at der var så greit at den blei bøtta er så diskre og ikke tar stor plass. Da en vennine av meg var på besøk å skulle skifte bleie på Adeline måtte hun spørre meg hvor hun skulle kaste den ettersom hun faktisk ikke så bleie bøtta. Men hun virket positiv overrasket da jeg viste den til hun å hun så hvordan den fungerte. 

Grunnen for at denne bleie bøtta var gratis var pga jeg ble medlem på barnas hus kundeklubb. 
Det kan dere også gjøre om dere ønsker, da trykker dere bare på denne linker nedenfor:
http://www.barnashus.no/kundeklubben

Her er noen bilder av den geniale bleie bøtta


Som dere ser er den liten men samtidig rommer den mye! 






Angelcare bleie bøtte – Barnas hus – 199,-  //  Angelcare refill 3-pk – Barnas hus – 299,-


Som dere ser på Bildene, der rommer mye, den er lett å bruke og den er liten og tar liten plass.
Synes det er så greit å ha denne bleie bøtta så jeg kan kaste bleiene i der jeg slipper at det skal lukte etterpå.

Har dere Bleie bøtte?
Er dere medlem på barnas hus kundeklubb?

Xoxo,
Xtine Michelle 



Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

One thought on “BleieLarven

  1. Bleiebøtte er et must for de som ikke gidder å gå ut med søppla hver eneste dag, eller oftere ved bæsjebleier da… Jeg kjøper refillen på ebay til 199kr for 3stk =) 100kr spart er 100kr spart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top