Smakebit på 2x barnebursdag

Det nærmer seg bursdag med storm skritt og vi har snart både ei på 6 år og ei på 8 år her i huset. Det er helt uvirkelig å tenke på. Den ene jenta skal starte på skolen om under 2 måneder og hun andre skal opp i 3. klasse. Hvor flyr tiden hen? Det er helt enormt og helt uvirkelig. Jeg klarer ikke å forstå det.

Nå har vi brukt lengre tid på å planlegge bursdagen til begge jentene. De har valgt tema og vert med på planleggingen. Vi valgte å gjøre det på en billigere måte i år og vi valgte å prøve oss på noe nytt. Vi har derfor laget både poppkorn bokser, bursdags hatter, cup cake former, sugerør dekor, innbydelser, dekor, godter poser, osv… Det er helt enormt hvor mye vi har laget og hvor mye det faktisk går ann å lage.

Jeg vil derfor bare gi dere en smakebit på det og heller gå dypere i detaljer i et eget innlegg. Jeg vurderer også en diy blogg med forklaring på hvordan vi har laget alt.

Nå er vi godt igang med bursdags forberedelser. Det meste er ferdig laget, bare bursdags hattene som mangler strikk og banneret med navn og bokstaver osv som mangler å bli tredd på båndet. Vi mangler kun å få kjøpt inn glass og tallerkener i riktig farge og ballonger og noen små ting. Vi har hele planleggingen klar med mat som skal kjøpes inn til feiringen, kakene er valgt, bordet er planlagt, osv. Vi har også fått startet på innkjøpet av bursdags gaver.

Det blir så spennende å jeg gleder meg til dette. Jeg gleder meg til å se gleden i de to bursdags barna og jeg gleder meg til feiringen og dekorasjonen. Jeg gledere meg rett å slett til alt. Det blir så spennende å kjekt!

Meg og min samboer har virkelig stått på å lagt mange timer med arbeid å planlegging ned i det. Jeg kunne aldri klart det uten han!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top