FULL BUKPLASTIKK – DET ENDELIGE RESULTATET?

5 måneder er gått siden jeg hadde full bukplastikk. Det var en større operasjon som bydde på større utfordringer enn jeg hadde trodd. Som jeg har vist dere tidligere, fikk jeg komplikasjoner etter denne operasjonen. Såret ville ikke lukke seg og ente opp med et stort hull rett inn i magen. Et stort hull som var et sår. 

Mange har nokk trodd det var smertefult med et slikt sår, som også var så dypt og stort. Men jeg kjente lite og har ikke enda skikkelig følelse i magen min. Det er jo selvfølgelig normalt og ikke ha normal følelse så kort tid etter operasjon. 

Det var som jeg også har skrevet tidligere, en operasjon som var smertefull. Drenet som jeg hadde i de første dagene var noe som jeg aldri ønsker å ha igjen. Kvelden før jeg skulle fjerne det, rant tårene som en foss ifra øynene mine. Det var direkte vondt.

Jeg har vist dere hvordan såret var når det var på det verste, og jeg har vist dere hvordan såret kom seg mer å mer. Nå har endelig såret lukket seg! Men hvordan resultatet er, var ikke helt som jeg hadde trodd. Jeg har et større arr på magen enn hva jeg skulle og jeg har en klump på den øvre delen av magen min. Selvfølgelig blir det bedre med tiden, men dette er hvordan det er nå. Jeg skal inn til sluttkontroll igjen i Desember å er spent på hvordan det blir ang magen min. Om det er noe som skal rettes på, eller om det vil bli bra av seg selv.

// OPS! ADVARER OM BILDE LENGRE NEDE SOM KAN VÆRE LITT STERKE FOR NOEN! //


// Her ser dere arret som er rundt magen min, helt nede ved buksekanten. Det er såpass langt nede at det er ikke noe som andre ser //

 
// Dette er den klumpen som jeg har på øvre del av magen etter operasjonen, så er spent på om noe skal gjøres med den eller om den vil forsvinne av seg selv //


// Bildet til venstre er hvordan såret så ut de ukene det var på det verste, der forandret seg men det er et av bildene av det. Bildet til høyre er hvordan såret nå har blitt etter det har lukket seg! Alt i alt, er det overraskende flott resulat av hvordan det har blitt etter et så stykt og ekkelt sår! //
 

Jeg har ingen smerter lengre, bare lite følelse. Jeg er lettet over at såret har lukket seg og at det ser så fint ut som det gjør nå, i for holdt til hvordan det så ut.

Jeg har valgt å vise dere hvordan det har vert for meg igjennom denne operasjonen, ettersom jeg selv ikke fant så mye om slike operasjoner på nett. Når det ble komplikasjoner etter operasjonen valgte jeg å være åpen om dette, fordi jeg ønsker å vise dere at det er ikke alt som går helt som planlagt alltid. Enn kan ikke bestemme over kroppen sin og hvordan det skal gå etter operasjoner. Noen går det helt strålende med uten noen komplikasjoner, mens noen er uheldige og får noen komplikasjoner.

Jeg håper dere som har følget meg igjennom operasjonene har følt at det har vert greit å få se at ikke alt alltid går som planlagt og er rosen rødt og flott. Samtidig som jeg har verdt åpen om mine operasjoner har jeg valgt å nå i senere tid stenge kommentar feltet ved disse innleggene. Dette fordi jeg har fått mange frekke og stygge kommentarer, men også flere fine kommentarer der dere også har hatt spørsmål. Men hvis noen har noen spørsmål ang operasjonene som jeg har hatt, så kan dere sende meg melding på blogg.no, mail eller skrive melding til meg på facebook siden til bloggen min.

Håper dere alle får en flott dag videre!

2 thoughts on “FULL BUKPLASTIKK – DET ENDELIGE RESULTATET?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top