Velkommen ut i den store verden!

Da er endelig den store dagen kommet. En dag som har vert lengtet etter men samtidig en dag som er stor. Den er stor på de måtene at nå står en på bar bakke å skal klare seg selv uten hjelp av sykehus folk osv. Dette er nemlig dagen Mina Adeline har blitt utskreven ifra nyfødt intensiv på Sørlandet sykehus. Vi er nå fått reise hjem for godt å er ikke lengre i permisjon eller noe ifra sykehuset.

Det er bare helt fantastisk følelse men samtidig en stor og sterk følelse å kunne kjenne at nå er vi hjemme for godt 🙂 jeg kjenner på en enorm stor glede over for det å gleder meg så til å nå få starte på det fantastiske eventyr livet som hun gir meg. Det er en så stor ære å få være så heldig å få være mammaen til en så fantastisk jente å også få ha henne som min datter er bare helt himmelsk. Å endelig skal vi få starte på det fantastiske nye livet sammen. Jeg er totalt i en evig lykkerus
Xoxo,
Xtine Michelle

Innfo:
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker!
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top