Endelig er det i hus!

I lengre tid har det vert et stort savn med en spisestol til min herlige datter, men jeg kom liksom aldri så langt med å få kjøpt det. Da det var julekaos å stor shopping med julegaver ente jeg endelig opp med å få kjøpt en spisestol. Jeg hadde lenge ønsket å kjøpe tripp trapp stol til Adeline og planen var at den skulle være rosa. Ettersom den rosa hadde gått ud av produksjon ble valget en hvit tripp trapp stol. Det gjor meg ingenting at det ble en hvit stol og ikke rosa, siden interiøret her går mye i hvit. Er jo greit at ting passer i sammen 🙂 Da jeg kjøpte spisestolen var jeg klar over at de måtte bestille den siden de var utsolt for den hvite. Det var egentlig veldig greit fordi bilen var jo full av julegaver i denne tiden. Nå i denne uka var stolen kommet inn til barnas hus å jeg kunne endelig hente den flotte tripp trapp stolen! 🙂 Det var utrolig kjekt å få den hjem og jeg er glad den ikke kom før nå, sånn at alt med juletiden kunne bli over å at jeg kunne få påplass julegavene før stolen kom i hus. Nå er stolen satt opp og det eneste jeg nå mangler er å kjøpe det sette med de delene så jeg må ha for at min datter kan sitte i den. Så er nokk ikke lenge før det er i hus, det også. Da jeg var inne og skulle hente spisestolen var det selvfølgelig salg, og hvem elsker ikke salg? Så jeg klarte ikke å gå ut ifra barnas hus iten å ha med meg en liten påse med noen klær til Adeline. Jeg ente opp med å kjøpe noen boddyer siden hun trengte det og en nydelig kjole som hun har ifra før av men som jeg kjøpte i den neste str hun skal opp i. Synes det er så greit å kjøpe inn klær som jeg kan ha liggende til de passer siden hun vokser så fort. Klærne føler jeg var et kupp siden jeg fikk 4 boddyer og 1 kjole til rett over 200 kr og spisestolen kjøpte jeg også når den var på tilbud i juletidene. Ja, som dere nokk har forstått så elsker jeg salg! 🙂

Jeg er utrolig fornøyd med klærne å jeg elsker tripp trapp stolen, som nå er i hus. Er alltid så kjekt med noe nytt! 

 

Barnas hus sin nettside finner dere –> HER!

Hvilken spisestol har du til ditt barn?
Har dere benyttet dere av slutt salget av januar?


 
 

One thought on “Endelig er det i hus!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top