Hva skal prinsessa hete?

Mange lurer nokk på hva den lille prinsessa mi skal hete etter et tidligere blogginnlegg, der mange trodde navnet ble avslørt. Jeg valgte å holde navnet hemmelig til hun lille jenta mi meldte sin annkomst. Noe hun gjor 5 uker før terminen. Så derfor tenker jeg at nå er det på tide og avsløre navnet til jenta mi.

Navnet hun har fått er et navn som har en stor betydning for meg å min familie. Hun har nemlig blitt oppkalt etter en av familiens mest hjertevarmende og fantastiske person. En dame som varmet alle sine hjertet og spredde glede. Hun ønsket alle andre bare godt å var rene godheten selv. Hun var kunstner å hjem bygda kjente godt til hun. Denne fantastiske dama var min oldemor og hun ønsket jeg å kalle min lille prinsesse opp etter. Så navnet til jenta mi ble derfor Mina Adeline

Hva synes dere om navnet?
Har dere kalt noen av deres barn opp etter noen i familien deres?

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

9 thoughts on “Hva skal prinsessa hete?

  1. Det fineste navnet jeg faktisk har hørt på lenge! elsker noe litt utenom det vanlige..noe som ikke alle andre heter 🙂 du skal ikke se vekk ifra at dette navnet blir å se mer og mer i fremmtiden, det var så søtt! : ) nyydelig baby og mor da selvfølgeli

  2. Maria: Tusen takk! Det var utrolig kjekt å høre å det gledet meg kjempe mye 🙂 Ønsket å ha et navn som ikke alle andre heter så kjekt å høre at andre også liker det 🙂

  3. Kjempe fint navn på litlo 🙂
    E tøfft når folk kaller opp ongene sine, fårstår deg veldigt godt når du hållt navne hemmeligt 🙂
    Hørt om mange som har sagt navne åså e det andre som he kalldt ongen son d 😉
    Håbe det går bra me deg å prinsesso di <3

  4. Kjempe nydelig navn :-)))
    Når jeg fant ut at jeg var gravid nå med nr to. Så bestemte vi oss for at
    Om det ble jente skulle hun hete oline etter min oldemor og kjæresten sin farmor 🙂
    Men blir gutt så da blir det Aron :/)

  5. nyland92: tusen takk 🙂 var et kjempe fint navn dere hadde bestemt dere for hvis dere fikk en jente men guttenavnet som dere valgte siden det blir en gutt var også kjempe fint 🙂 kjekt å høre at andre også ønsker å kalle opp barnet sitt etter noen i familien sin 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top