Bestevenner uten grenser

Til min datters 4 års dag fikk hun ponni av meg og henna mormor (Momma som vi sier i familien). Ifra første stund ble dem et! De ble og er bestevenner som er uadskillelige. Jeg ser hvordan de begge lyser opp hver dag av hverandre, og jeg ser hvordan dem har et bånd som er sterkere enn noe som ikke kan beskrives med ord. Aldri har jeg sett et så spesielt og fantastisk bånd mellom noen før! Så ønsker å vise dere noen herlige bilder som jeg har fått tatt av dem.

One thought on “Bestevenner uten grenser

  1. Galla for noen nydelige bilder av lille M.A. og Felix!! <3 Ja de er litt av et superteam de to, og det er så herlig å høre Felix sin lyse søte stemme som knegger på M.A. hver gang hun kommer hjem fra barnehagen eller når hun kommer ned i stallen 😀
    Nydelige bilder nok en gang, woooow <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top