BODY WRAP REDDET MEG FRA FLERE OPERASJONER!

// REKLAME //

Jeg har over lang tid og så å si alltid slitt med uønskede bulker (om jeg kan kalde det de) på ryggen min. Det har vert grusomt når jeg skulle finne klær og ta på meg tettsittende gensere, singletter, osv som viste ryggen min. Jeg var flau over hvordan ryggen min så ut, og jeg følte meg stor når jeg faktisk ikke var det egentlig. Jeg hadde bare noen bulker som likte seg for godt på ryggen min. Jeg prøvde å legge om kostholdet, og træne, og alt som er. Det gikk så langt at jeg satt å drømte hver dag om å spare opp penger å ta fettsuging av ryggen min. Hver gang jeg tok meg i å tenke den tanken prøvde jeg å kjefte på meg selv. Jeg har tatt nokk operasjoner, og jeg skal ikke søke etter den perfekte kropp. Jeg skal være fornøyd med kroppen min som den er, å gjøre det beste ut av det. Jeg ønsker å prøve å gjøre ting på en naturlig måte for å få ønskede resultateter på min kropp. Men det å ikke klare å trives i sin egen kropp er vanskelig og byr på triste stunder, spesielt nå når sommeren har kommet. 

Jeg så lenge på it works, og så resultater på resultater ifra kjente og ukjente mennesker. De hadde brukt og brukte noe som de kalte for Body Wrap. Lite viste jeg om det, men da jeg ble selv fikk høre mer om det måtte jeg bare prøve det. Jeg ente opp med å faktisk bli forhandler og en forhandler som elsket produktene som jeg nå selger. It works – body wrap reddet meg ifra å ta flere operasjoner. Den reddet meg ifra å ta å tenke tanken om fettsuging, osv. Jeg har endelig klart det jeg har lett å ønsket lenge etter. Jeg har funnet et produkt som er naturlig og som hjelper kroppen min til å stramme seg opp å få flotte resultater. 

Jeg ønsker derfor å vise dere før og etter bildene mine ifra da jeg begynte å wrappe ryggen min, som var min store mareritt. På bildet er det bare godt 12 timer ifra når jeg wrappet med før og etter bildet! Syk forandring som er virkelig. 

Litt mer informasjon om The Ultimate Body Wrap som jeg har brukt:
The Ultimate Body Wrap setter i gang endel prosesser i kroppen vår, og her er litt informasjon om hva disse prosessene innebærer!

Den første prosessen kalles lymfedrenasje. Denne prosessen er også kjent innen spesielle massasjeteknikker. Det som skjer er at lymfedrenasjeprosessen, initierer væske (lymfe) i fettcellene, slik at fettcellene kan bevege seg fritt og transporterer dine fettsyrer og giftstoffer ut av kroppen din som avfall. Disse væskene inneholder giftstoffer og urenheter som kroppen har lagret fra bearbeidet mat vi spiser og fra luften vi puster. Det å miste disse væskene, gjør at du mister centimetre umiddelbart. 

Den andre prosessen kalles lipolyse. Dette er den største prosessen som settes igang av Body Wrappen. De fleste urtekurer og innpakninger som du finner på markedet og på internett, har ikke evnen til å stimulere lipolyse. Kjennetegnet med lipolyse er ekte vekttap – og skjer bare med dette patenterte Body Wraps produktet. Lipolyse er nedbryting av fett som er lagret i fettcellene! Ved å bryte ned dette fettet, stimulere til lymfedrenasje og økt sirkulasjon, blir fettsyrer ført ut av kroppen din som avfall.

Den tredje prosessen kalles mikrosirkulasjonen. Dette er i utgangspunktet blodstrøm gjennom de minste kapillærene. Den aktive tilstanden i denne prosessen er avgjørende for vekttapet som Body Wraps bidrar til. Mikrosirkulasjonsprosessen gjør det mulig å gå ned i vekt. Fettcellene blir oppslukt av kapillærer i blodet. For at dine fettceller skal klare å avvise de riktige avfall og giftstoffer fra kroppen din, så må kapillærene bli stimulert til å sirkulere blodet på riktig måte.

Mange har nokk sine spr ang dette, men eventuelt kan jeg komme tilbake til det og skrive mer om selve it works. 
I mellomtiden om det er noen som synes dette høres spennende ut så kan dere gå inn på facebook siden min som dere finner her: https://www.facebook.com/groups/236557950047993/?fref=ts
eller sende meg en PM på facebook eller mail. 

Ha en fin dag videre alle sammen! 

Har du hørt om It Works?
Har du prøvd The Ultimate Body Wrap? 
Hva synes du om resultatet av ryggen min? 

One thought on “BODY WRAP REDDET MEG FRA FLERE OPERASJONER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top