I´M BACK AND SO IS THE SUMMER

Hello summer! Nice to finally meet you again.
Vi har ventet lenge på den etterlengtede varmen, sol skinns dager, og grønne enger. Endelig er det her! Vinterklærne har ligget lenge i skapet og vert i bruk, og jeg begynte virkelig å lure på om sommeren hadde glemt oss. Heldigvis husket sommeren på oss, og våren i mitt hode blir egentlig nesten bare over til sommer. Varmen strømmer på og gradene stiger i høye nivåer som jeg ikke har sett på lenge. Gradene har i dag tikket over til 25 grader i formiddag, noe som den har gjort de siste dagene. 

Sist uke fikk M.A ny kles kommode, som er satt opp og allerede blitt tatt godt i bruk (Bilde av kommoden hennes kommer senere). Det som var så kjekt var at nå når vi fikk den opp var det bare til å pakke bort vinter klær, og fylle den med luftige og tynne klær, som har glade og herlige farger. Garderoben til M.A har nylig blitt oppgradert med nye herlige sommerklær. Hun fikk være med å plukke ut klær ifra H&M, og nå har de kommet i hus og fylt garderoben hennes. Enn finner selvfølgelig en flott blanding av vakre herlige sommerklær med glade farger som både er kjøpt, sydd selv og strikket av M.A sin snille mormor. Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker hjemmelaget klær, og synes hjemmelaget klær som er strikket og også sydd setter et spesielt og vakkert preg på garderoben. Jeg føler ikke garderoben hennes er hundre prosent gjenomført uten å ha noen vakre strikke klær og selv sydde klær. Det oser av kjærlighet og omtanke, og jeg bare elsker det! Ikke nokk med det men M.A har selv fått valgt ut sin garderobe som hun nå har, og det er bare masse klær som hun liker og som hun har valgt med både utseende og farger. Ja til og med strikke klærne og de sydde klærne, har hun fått ta del i å plukke ut hvordan hun ønsket å ha dem. 

Hun er en liten jente, men hun vet hva hun ønsker å ha på seg og jeg ønsker å la hun få bruke hode og fantasien på å delta på å sette sammen farge kombinasjoner, farger hun ønsker på klærne, og hva hun ønsker. Jeg styrer selvfølgelig til syvende og sist med hva hun trenger av det, osv. Men sannelig har hun vert flink til å plukke ut, og har enda ikke plukket ut noe som hun ikke har hatt behov for. Hun er en liten men fornuftig jente. 

Det å endelig få varme dager med sol, grønne blader på trær og busker, grønne enger, osv har gjort uendelig godt. Vi er ute og koser oss hele dagene og sannelig har den hvite kroppen min fått litt farge! Jeg kjenner jeg blir så glad av å se solskinnsdager. Det å høre fule sang, og se hvordan sommer livet i naturen kommer frem nå er en fantastisk ting å se. M.A er også blitt veldig opptatt av alle de dyrene som befinner seg i naturen og det er så kjekt å være ut å se og snakke om det, samt også leke dagen lang. Sommerfølelsen er virkelig kommet her i hus, og det var en lettelse å endelig se og føle at sommeren har kommet! Nå håper jeg bare den forblir, og at vi slipper noen ekstreme værforandringer. 

Som dere nokk har sett har jeg vert borte ifra bloggen en liten stund, og det skyldes private ting. Jeg er nå tilbake sakte men sikkert. 
Håper dere alle får en flott dag, og koser dere masse ute i solen og den herlige varmen som er!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top