BLÅTUR, MED HEST PÅ HJERNEN!

En vakker dag er over for denne gang. Helgen står nå for tur, og det med litt av en uvær i vente. Det er ingen tvil om at det tyder på en skikkelig innedag i morgen. Jeg blir overrasket om det ikke er en liten solstråle som nesten springer å finner skoene sine, for å ikke gå på veggen. Hun er en jente som elsker å være ute, og skikkelige inne dager, er ikke det hun liker best. Heldigvis er hestene tatt inn for kvelden, første kvelden på lenge! Dette på grunn av uværet, så noe ut må vi hvert fall, og godt er det. 

I dag der imot har vi hatt solskinn, varme, men også litt vind. Det har vert en strålende vakker dag, som har vert full av masse morsomheter og sprell. Barnehagen var stengt i dag pga planleggings dag, så da var det bare å finne turskoene frem og komme seg ut på tur. Badetøyet var også pakket og klart, men siden tiden fløy og mørke skyer kom seilende inn over når vi var ferdige med turen så fikk vi ikke badet i dag. Der imot så fikk vi hvert fall en kjempe kjekk blåbær tur i skogen. En full bøtte + litt til, var det vi reiste godt fornøyd med hjem over med. Bena var godt brukt og trettheten senket seg godt i bilen hjem over. 

Da vi var ute på turen, ergo blåbær turen våres. Fikk jeg filmet litt. Det ble en kort men tydelig film om hva Mina Adeline lette etter i skogen. Det var selvfølgelig blåbær, men mest av alt hest. Hun snakket og gikk i en enorm fart rundt forbi i skogen. Både opp å ned bakker, over trær og stener, ja over alt! Bare for hun skulle finne hest. Etter mye leting og masse forklaring ang hvor hestene var, kunne vi gå tilbake til blåbærene og plukke oss ferdige. Mens vi gikk og lette etter hester, fikk jeg som sakt filmet litt. Så snur film, og kos dere med en liten morsom og koselig film av to blåbær troll i skogen 🙂 

Håper dere alle har hatt en strålende vakker dag!
 


 

 


Jeg ønsker også å opplyse om at nominasjonen til årets vixen blog awards er igang. Jeg hadde blitt kjempe glad om dere flotte lesere hadde ønsket å ta dere noen få minutter, og nominert bloggen min! Dere må selvfølgelig se hvilken tittel dere føler passer best til min blogg, men selv føler jeg at disse passer: Årets livsstilblogg, årets gullpenn, årets blogger, eller den store æren av å bli nominert til folkets favuritt. Uansett hvilken kategori som dere føler passer best, blir jeg evig takknemlig!

For å nominere meg kan dere klikk her! 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top