VÅKNET ELLER BEGRAVET?

Stille i sommer stormen med vekslet regne, sol og temperatur!

Flere spør nokk seg selv, er bloggen død? Er bloggen lagt ned? Men nei! Bloggen lever i skjønneste orden, og jeg har alle planer om at den skal vare lenge! Men ting har seg slik at det til tider en mer hektisk. Noen ganger må jeg velge å prioritere noen ting og sette andre ting litt mer til side.

Det har vert travelt den siste tiden. Oppussing av stuen, med masse ny lærdom! Det har vert utrolig!! Mye planlegging ved bursdagen som nermer deg med stormskritt. Ikke nokk med det, men dagene har mest av alt vert fult opp med lek og morro, masse lek og morro! Når solen har stått på, er det lek og morsomheter ute, og når solstrålen min har sovet eller vert i barnehagen har ute tid stått for tur. Et småbruk på sommersdager har sine ting som må gjøres. Det har vert fult opp med masse å gjøre og finne på både på solskins dager, samt også regnværs dager.

Når solen har valgt å gå i dvale for en dag, har malerkosten kommet frem ifra hjemmestedet og lurt seg i bruk. Tiden har fløyet og bloggingen har derfor ikke fått sin vanlige oppdatering og oppmerksomhet.

Jeg har masse på hjerte som jeg ønsker å få ut i ord, utrykke og få skrevet. Men når 24 timer i døgnet ikke har vert nokk den siste tiden, har fokuset vert en annen plass en her. Noen dager legger enn faktisk bort pc, mobil og alle slike elektroniske dupiditter. Tro det eller ei!

Men vi kommer sterkere tilbake om kort tid, med masse sprell, oppdateringer og nyheter! Så følg med alle sammen, for det er litt av hvert i vente.

Videre vil jeg ønske dere en flott helg!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top