SMAKEBIT – LOVELY BLUE

Bursdags forberedelsenne er veldig godt igang. Flere ting har kommet i hus, og listen for bursdags planlegging blir kortere og kortere. Det er så herlig å være tidlig ute, ha god tid og kose seg med planleggingen og klargjøringen.

I fjord ble det flytting rett før 1 års dagen. Internett og parabol hadde vi ikke da. jeg ente opp i flere timer i tlf, for å få hjelp av en kompis for å bestille alt til bursdagen hennes, og hadde virkelig flaks med at alt kom frem i tide. Slikt stress ønsker jeg ikke i år, og derfor er ganske tidlig ute.

Temaet for 2 års dagen er Frozen. Ikke den største overraskelsen, når Mina Adeline er veldig glad i frozen og olaf. Det ble derfor en flott blå kjole, som er en annen type elsa kjole som jeg ikke har sett at di selger her i norge. Mina Adeline er storfornøyd med kjolen, noe jeg også er. Det er litt spennende å planlegge en 2 års dag, en bursdag som får et tema som Mina Adeline er veldig glad i. Valget sto mellom my little pony eller frozen, ettersom hun er veldig glad i begge deler. Så lot jeg hun få velge. Det er tross alt hennes bursdag, og hennes dag. Det er da en selvfølge for meg at hun får velge tema.

Dere skal få se en liten smakebit av den flotte bursdags kjolen, samt mere detaljer om bursdags forberedelsen etterhvert. Så nå håper jeg på å få bestilt de siste tingene som vi trenger til den store dagen i juli 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top