NEW IN – HJEMMALGET VÅRJAKKE

Med nål, tråd og en sy maskin, er det spennende å se hva enn kan trylle frem. I går ble jeg jeg ferdig med min første vår jakke til Adeline. Det er den første jakken jeg noen gang har sydd, og sannelig fikk jeg der også til.

Jakken er tynn og luftig, slik jeg synes en vårjakke skal være! Den er romslig og lett, og ble slik jeg selv ønsket at den akulle være. Jeg valgte også å ha trykk knapper fremme, enn glidelås. Dette først for jeg hadde ikke glidelås hjemme, samtidig som jeg ønsket å ha trykk knapper. Det er lett og samtidig litt luftig, og det gir litt pynt på sin måte.

Jeg er selv veldig fornøyd med resultatet, og kommer nokk til å prøve meg igjen på flere forskjellige jakker til Adeline 🙂

Håper dere alle får en flott dag og uke!

3 thoughts on “NEW IN – HJEMMALGET VÅRJAKKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top