DAGENS ANTREKK – To dråper vann eller bare en større!

Nye klær har inntatt garderoben til både meg og Mina Adeline, nå som hun er godt på vei over i ny størrelse! Jeg der imot har gitt bort mye av klærne mine, siden de har blitt for store og endelig fått kjøpt meg noen nye klær som er mindre i str og som passer.

Det var virkelig fantastisk å få kjøpt inn noen nye klær til Mina Adeline å til meg selv. Så i går hadde vi på oss et søtt antrekk, som var så å si like. Jeg synes det er så kjekt å finne klær til oss begge som er litt like.

Klærne mine er kjøpt på H&M og Mina Adeline sine klær er kjøpt på H&M og Lindex!

– Hva synes du om klærne?
– Hvis du har barn, liker du og kjøpe noen klær som dere har som er litt like?

#mammablogg #ungmor #alenemor #antrekk #klær #bilde #barn #datter #H&M #lindex #foreldreogbarn #familieogbarn #familie #foreldre #kvinesdal
 

21 thoughts on “DAGENS ANTREKK – To dråper vann eller bare en større!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top