2 DAGERS BAKEGLEDE

Det å være på kjøkkene å lage mat er faktisk utrolig kjekt! Denne uken har både jeg, min datter og min mamma vert på kjøkkene å bakt sammen. Det var utrolig kjekt å ha med min datter, for hun var virkelig helt oppslukt. Aldri har jeg sett henne ha en oppmerksomhet på noe slikt over såpass lang tid. Den ene dagen bestemte vi oss for å lage pizza boller. Det er noe vi alle her i huset er utrolig glad i, og vi liker å variere med vanlig pizza, pizza boller og pizza snurrer. 

Bakingen går relativt raskt og det er ikke mange ingredienser som vi trenger i bollene, men den fantastiske smaken og så myke og gode som de blir er virkelig helt fantastisk. 






Det var et herlig måltid som vi alle var kjempe fornøyd med. Vi koste oss kjempe mye!

Dagen etter var det kake baking som sto for tur. Vi tok en lett variant denne gangen, og laget en 1-2-3 kake (kakemix blanding ifra butikken). Min datter satt fint i stolen sin og var helt oppslukt under kakebakingen. Det var så kjekt å se hvor mye hun kunne kose seg med å være med å lage mat. Både jeg og min datter hadde en fantastisk kake bake tid 🙂













Vi ble kjempe fornøyd med dette resultatet også! Ja det var en veldig lett variant med å ta en 1-2-3 kake, men det var det vi valgte å gjøre denne gangen. Vi hadde en kjempe koselig bake tid begge dagene. Det var så kjekt å se den bake gleden hos min datter også. Kaken vi bakte var en gullerot kake, og smaken var kjempe bra på den. Kaken ble raskt oppspist, så den falt godt i smak for alle 🙂 

Gleder meg allerede til å bake mer med min datter, og til vi skal starte på julekakene. Det er mye baking som står i vente nå før jul! 

Ha en flott dag alle sammen! 🙂 

 

2 thoughts on “2 DAGERS BAKEGLEDE

  1. Så utrolig koselig 🙂 Ønsker deg en riktig fin kveld videre 🙂 kos deg masse med det du skal finne på 🙂
    Ønsker du en blogg vurdering, da har jeg ett innlegg du kan titte på.
    Har en spørsmålsrunde gående på bloggen, altså, den av dere som kommer med de mest kreative spørsmålene får en bloggvurdering av meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top