* Stjernebarn *

På et tidligere blogginnlegg på bloggen min har jeg skrevet at jeg og min familie går igjennom en utfordrende og litt vanskelig tid. “litt” er vell til å finpusse litt for mye på det, det er egentlig en veldig vanskelig tid. Jeg har valgt og ikke ville gå ut offentlig med hva som skjer, ettersom det ikke bare angår meg men også min familie. Dette er for jeg ønsker å skåne familien min. 

Uansett om det er en vanskelig tid, stopper ikke dagene og tiden opp. Bedre sakt jeg har fylt dagene opp med alt mulig kjekt som det går ann å finne på, der iblant har jeg fått kommet godt igang med sy prosjektene mine igjen. Vi har vert ute på trilleturer, vi har vert ute på rideturer med min mamma sin hest (ja min datter fikk også være med å ri sammen med meg og sammen med min mamma), vi har vert mye ute å lekt og mye mye mer. Jeg kommer mer tilbake til noen av de andre tingene etterhvert i et eget innlegg. 

Som nevnt har jeg kommet godt igang igjen med sy prosjektene mine. Det å gå bruke hode og være kreativ og skape sitt eget preg på barneklær, er noe som gir meg en stor glede. Det å få sy til min datter og se den uendelige store gleden som stråler ifra hun når hun får noe nytt som jeg har sydd, er uebeskrivelig kjekt. Samtidig har jeg også begynt å ta imot bestilling på klær som jeg syr. Det å kunne glede noen andre med klær som jeg har sydd og hvite at jeg har klart å skape noe selv med min lille sy maskin, som kan glede andre små barn og fantastiske foreldre, gir meg også utrolig mye glede. 

Jeg liker å kunne glede andre, og jeg liker å kunne skape ting selv og gjøre noe om til mitt eget! Så på denne måneden er det noen antrekk som har blitt laget. Det skal sies at det er utrolig godt å kunne sette seg ned med sy maskinen når min datter har lagt seg, slik at jeg slipper å ende opp i sofaen og bli sittende der tankefull. For meg er det godt å sette seg ned å sy, for ja enn sitter stille men samtidig bruker iallefall jeg hode mye når jeg syr. Noe som er for meg en god plass å slappe av, enn å gro fast på sofaen å la ADHD hode mitt ta over. 

Jeg har somsakt fått sydd noen antrekk denne måneden, og har laget sammen en collage av noen av antrekkene så langt denne måneden. Det er litt forskjellig men samtidig mye av det samme. 

// Hva likte du best? //

Jeg har også starten en egen side på facebook som heter Stjernebarn. Der legge jeg ut bilder av det jeg syr. Jeg legger ut bilde av klær som jeg har sydd til min datter, klær som jeg har sydd på bestilling, klær som jeg har sydd som er til salgs, smokkesnorer som er til salgs, sovepose til baby, osv. Så om du ønsker kan du gjerne ta en titt innom Stjernebarn på facebook 🙂 Veldig koselig om du ønsker å like siden samtidig når du er innom 🙂

På Stjernebarn sin facebook side er det også igang en Giveaway. Så ta gjerne en titt innom å delta gjerne på Giveawayen som er der 🙂
–> KLIKK HER FOR Å KOMME TIL STJERNEBARN SIN FACEBOOK SIDE! 

 

Jeg håper dere alle får en flott kveld videre og har hatt en fantastisk helg. 
Jeg kan på en måte beklage at jeg har vert fraværenede på bloggen, men samtidig så har jeg trengt å bruke tiden min på familien min og jeg har ikke klart å sette ord på ting som er et stort tema i hode mitt nå for tiden. Dette fordi jeg ikke ønsker å risikere å formulere noe på en feil måte, der det kan gå ut over familien min. Jeg har valgt bloggen min selv, men samtidig ønsker jeg ikke at den skal gå ut over noen andre som står meg nert og betyr mye for meg. Derfor har det vert veldig stille den siste tiden. 

 

2 thoughts on “* Stjernebarn *

  1. Likte alle bildene 🙂 like fine alle sammen 🙂 hvilke butikker er det du kjøpte / kjøper klærene ? :)Ønsker deg en riktig fin kveld videre 🙂 og kos deg med det du skal finne på 🙂
    Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top