SOMMERLEK TIPS

Sommeren nermer seg med stormskritt, temperaturen har allerede meldt sin annkomst i større deler av norge. Tiden nermer seg for at klargjøring til lek og morro for de herlige barna våres, noe som må planlegges og kjøpes inn hos de fleste. Ingenting er som en morsom sommer med lek og morro. Noen av oss voksne liker og ligge og slappe av, sole oss og høre på sommerens vakreste natur lyder. Sjøen som suser, barna som ler, plasker som kommer ifra havet og fuglene sin vakre melodi. 

Nå som sommeren nermer seg og det er min første sommer med Mina Adeline, har jeg begynt å se meg rundt etter noen morsomme leker til hun. Nå når jeg har sett rundt etter ute leker, har jeg lagt litt vekt på noe som vi begge kan leke med og noe som hun kan leke med alene så jeg kan få litt tid til å slappe av i solen. 

Jeg har derfor den store gleden av å tipse dere om noen av de utelekene som virkelig har falt i smak hos meg!

Siden Mina Adeline blir 1 år i sommer, har jeg sett litt på noen leker som enn bør være 1 år for å bruke å noen som hun kan bruke skjennerelt også. Med tanke på at jeg har sett litt på noen leker som hun bør være 1 år for å bruke, kommer litt ann på utviklingen (ettersom den er forskjellig ifra barn til barn). Så med tanke på dette har jeg somsakt sett litt på leker til sommeren som hun kan være interesangt for hun ettersom hun stadig utvikler seg mer å mer. 

Utelekene som jeg har plukket ut her for å vise dere er uteleker ifra jollyroom.no. De har mye forskjellig til både gutt og jente i forskjellige alder. Jeg liker utrolig godt det jollyroom.no har av produkter og er veldig fornøyd med hvor kort leveringstid det er og produktene de har. 


Er du på utkikk etter uteleker til barne ditt eller ønsker å kjøpe uteleker til noen som har bursdag snart? Da vil jeg anbefale dere alle om å ta en titt innom jollyroom.no sitt store utvalg av uteleker. 
For å komme direkte til uteleker hos jollyroom.no klikk –> HER! 

Det er friske, herlige farger på lekene og det er et godt utvalgt til både gutter og jenter i forskellige alder! 


// Dette blogginnlegget er skrevet i sammarbeid med jollyroom.no //

 

 

One thought on “SOMMERLEK TIPS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top