En fin liten forandring på helgen

Dagen i dag har vert super bra. Den startet at jeg våknet til varme kanel svinger som mamma hadde laget. Dette var så fantastisk å våkne til å de smakte så godt! Mamma hadde laget de uten q-melk å egg siden jeg må holde meg borte ifra alt som inneholder q-melk siden mini reagerer på q-melk proteinene.

Etter vi hadde spist di fantastiske kanel snurrene å Adeline også hadde fått mat, var det på tide å reise til Kristiansand til kiropraktoren som Adeline skulle til i dag.

Adeline var super fornøyd å koste seg så bare det i dag også hos kiropraktoren. Det var så godt å se hvordan hun nyter behandlingen å også se den gode virkningen som behandlingen har.

Senere var vi rundt litt i sørlandsparken siden vi ventet på en venninne av meg skulle bli ferdig på skolen. Hun skulle nemlig være med meg hjem å være på overnatting 🙂

Så nå sitter vi her å slapper av å koser oss med film på tv’en. Er utrolig kjekt å ha besøk av en venninne og få litt forandring på kvelden siden det er helg.

Hva gjør dere i kveld?
Har dere vert ute på noe kjekt i dag?

Xoxo,
Xtine Michelle

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top