JULEKJOLE I NELLY STYLE

// REKLAME //


For en lettelse og samtidig stor glede! Dagene flyr og julaften nærmer seg med store skritt. Julekjolen til Mina Adeline har vert planlagt og bestemt en god stund, men min julekjole har vert et stort spr tegn. Jeg har sett mange kjoler som jeg har likt, men når jeg stiller litt høye krav til den, blir det straks litt vanskeligere. Jeg var innom tanken om jeg skulle sy min egen julekjole eller om jeg skulle kjøpe en. Etter mye frem og tilbake og sikling på mange flotte kjoler som jeg har vurdert, kan jeg endelig si “Julekjolen er i hus!”. 

I går ankom pakke ifra nelly.no, som inneholdt selvfølgelig kjoler. Jeg hadde bestilt 3 kjoler, men det var bare to av dem som passet meg, og dermed fikk min mamma den som ikke passet. Plutselig var hoftenen og brystene mine for store, og derfor bydde på utfordringer med å få den siste kjolen til å passe. Men når jeg så hvor flott min mamma var i den, og at hun likte den. Ja da ble jeg glad for at hun kunne ha den, og glad for at jeg slapp og returnere noe. Det er så kjedelig synes jeg! 

Men disse to kjolene som passer ble jeg helt forelsket i med en gang jeg fikk dem på meg. Jeg var ikke i tvil om hvilken av de to som ente opp som min julekjole! Den ene er en svart vakker kjole med lange armer, og utringning. Den passet kjempe fint og jeg falt helt for den. Den andre kjolen er en hvit kjole, med flotte detaljer. Den har ikke lange armer, men er en litt lengre kjole enn den svarte. Den hvite har bling bling detaljer rundt halsen, og er gjennomsiktig stopp ved brystkassen og rundt magen. Begge kjolene passer kjempe fint til Mina Adeline sin julekjole, men valget mitt på min egen julekjole ble den hvite. Den hadde de litt ekstra pyntende detaljene, som jeg ønsket å ha på julekjolen min. Den hadde en flott lengde og samtidig trenger jeg ikke å bekymre meg for å måtte passe på at brystene holder seg inni kjolen. Den er ikke utringet på den måten som den svarte, men samtidig er den helt perfekt for meg. 

Jeg er så fornøyd med begge kjolene og stoffet er helt himmelsk! Det er mykt og har mye stretch. Det er behagelige kjoler å ha på. Virkelig et tipp topp kjøp! 

Denne svarte kjolen finner dere ved å trykke //HER// 

Denne hvite kjolen finner dere ved å trykke //HER//

 

Det var raskt levering og kjoler av god kvalitet, til en grei pris. Det var virkelig vanskelig å klare å plukke ut bare 3 kjoler, ettersom de har så utrolig mange flotte kjoler å klær. Men nå er heldigvis julekjolen i hus, og jeg er strålende fornøyd! Får en lettelse å glede. 

Anbefaler dere alle å ta en tur innom på nelly.no å ta en titt på de flotte og store utvalget av både kjoler å klær. 
Direktelink –> Nelly.no 

 

 

One thought on “JULEKJOLE I NELLY STYLE

  1. Så bra at du har julekjolen i boks 🙂 Jeg har enda ikke bestemt meg for hvilken kjole jeg skal ha men, regner med at jeg finner det ut snart 😉 Ha en fin dag vidre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top