Dagens antrekk

I dag er en dag jeg har gledet meg veldig til. Jeg, Mina Adeline og min mamma er på vei til Lyngdal og skal møte mine mine herlige og helt fantastiske besteforeldre (min mamma sine foreldre og min datter sine oldeforeldre). Jeg kaller de for Momma og Moffar. De er noen av de viktigste i familien for meg og har en enorm stor betydning for meg.

Det blir utrolig kjekt å treffe de igjen, og jeg tror vi alle gleder oss like mye.

Før vi pakket ut i bilen i dag tidlig, eller det var ikke så tidlig egentlig men ja.. Før vi var klar til å pakke ut å gjøre klar bilen til å reise hadde jeg og min datter en avslappende og veldi koselig mor og datter tid. Der hun lå i fange mitt akkurat sånn som hun gjor da hun var en liten baby. Hun lå i fange mitt å koste seg med en flaske med melk. Ingenting er mer koselig enn en sånn herlig kose stund, der min datter er så rolig.

Med å reise på en dags tur med min datter eller et barn generelt krever jo litt med tanke på at det er litt å ha med seg. Mat til måltider, tids perspektiv å holde med måltider, ekstra kles skift, stelle saker, vogn, osv. Ja bedre sakt det er bare litt av det som enn pleier somregel å ha med seg. Enn må være forberett på uansett hvilken situasjon enn kan komme i å ha med ekstra av ting så enn kan årne opp om det er noe 🙂 For hvem vet om barnet plutselig har f.eks så mye avføring at det går utenfor bleien å alt er bare avføring. Ja da er det virkelig greit å ha ekstra med klær med. For det er faktisk ikke tull! Det er ofte enn kan oppleve det. Så ekstra kles skifte synes jeg er viktig å huske, men delte meninger er det jo rundt alt.

Men til overskriften av innlegget, dagens antrekk! Jeg har i dag tatt meg tid til å ta bilde av min datter sitt antrekk. Det ble en Hello kitty kjole som jeg selv har sydd til hun.

Dagens antrekk:
– Hello kitty kjole (selv designet og sydd)
– Rosa cardigan (hjemme strikket cardigan)
– Rosa Hello kitty hår bøyle
– Hello kitty strømpe bukse
– Hello kitty antiskli sokker

Håper der alle får en flott dag!

Hva synes du om dagens antrekk til min datter?
Har du noen kjekke planer for dagen?
 

 

21 thoughts on “Dagens antrekk

  1. herlig liten jente du har! 🙂
    har spørsmålsrunde på bloggen og lurte på om du kanskje ville stille noen spørsmål? 🙂

  2. mari: Tusen takk 🙂
    Jeg skal ta en tur inn senere i dag å få lagt igjen noen spørsmål 🙂 Har selv også spørsmåls runde, så om du vil er du hjertelig velkommen til å legge igjen spørsmål på min spørsmåls runde også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top