New in – Sweet like cupcakes

Jeg er så utrolig glad for at min mamma (Mina Adeline sin momma/mormor) er glad i å strikke. Ikke minst er hun utrolig flink og kreativ synes nå jeg! Hun tryller fram det mest utrolige, som jeg bare kunne drømt om å fått til. Hun har strikket mye til min datter, noe jeg setter utrolig stor pris på. Jeg elsker hjemmelagede klær og de betyr noe helt spesielt for meg iallefall ettersom andre har valgt å bruke tid på å lage det. Det er ikke bare at enn går i butikken å kjøper det, men enn bruker tid til og lage det. Det krever sitt å kunne trylle fram de mest utrolige tingene med bare noe garn og noen pinner. For noen er det lett men for meg er det så langt ifra lett som enn kan komme. 

Denne gangen har hun tryllet frem en nydelig og ikke minst søt cupcakes lue. Den er i noen herlige og veldig behagelige farger som vi valgte ut i sammen. Det er en føste cupcakes luen hun lager, og jeg synes resultatet ble super fint! Min datter kan jo ikke fordra luer, men denne lua likte hun kjempe godt. Det var ingen sure miner eller noe da vi tok den på, å hun smilte som en sol hele tiden! 🙂 Jeg er utrolig fornøyd med denne luen å det tror jeg egnetlig vi alle 3 er. Jeg gleder meg utrolig mye til å gå ut med min datter i dag å prøve denne luen på ute også. Tror det blir kjekt for Mina Adeline til å være ute og ha på en lue som hun selv også liker. 

Nå har min mor begynt å skal strikke noen herlige og nydelige sokker og votter til min datter i samme farger, sånn at hun har et sett som passer sammen. Jeg gleder meg utrolig mye til det er klart og kommer nokk til å legge ut av det ferdige resultatet av hele sette som hun sette i sammen 🙂 

Hva synes du om luen?
Har du cupcakes lue til barne ditt?
Liker du å strikke eller er det noen i familien din som liker det?


 

5 thoughts on “New in – Sweet like cupcakes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top