Prøver meg på scrapping – med bilderesultat


 
I den siste tiden har jeg nylig begynt med scrapping ettersom jeg synes det er utrolig kjekt å lage ting selv å kunne sette sitt eget preg på ting. Jeg har begynt å bare prøve litt selv å teste ut med å lage litt forskellige ting. Noen av tingene jeg har laget til nå som jeg ønsker å vise dere er noen kort jeg har laget, og boks. Jeg har vist dere i blogg innlegget ifra dåps forberedelsenne med punten der at jeg også hadde laget litt med scrapping til dåpen. Jeg kan legge ut igjen bilder her av det også, for dere som ikke har sett det. 

Kort 1

Kort 2
 

Baksiden på kort 2

Boks 1

Den ene siden på boks 1

Boks 2 og boks 3 med ark.

Bordkort 1 – Velkommen bordkort

Dette er noe av det jeg har laget til nå. Jeg synes det er utrolig kjekt å holde på meg, å prøver å finne på nye ideer og prøve ut litt forkskellige måter å lage tingene på. Det går jo mye i det samme for meg enda men synes det er kjekt å prøve å utvikle seg innen scrapping. Det er jo så utrolig mye kjekt enn kan lage men også er litt dyr hobby, synes jeg. Men synes det er kjekt å prøve seg innen dette å prøve å sette sitt eget personlige preg på de enn laget å gjøre det til sitt eget. 

Nå som det nermer seg jul også så er det jo kjempe kjekt å prøve å prøve å lage noen julegaver eller noe som er relatert til jul som kan glede andre. Selv liker jeg kjempe godt hjemmelagede ting og føler at det er mer spesielt å få enn kjøpte ting. Grunnen for dette er at jeg føler folk har brukt mer tid å tenkt mer igjennom det som er laget enn det som de bare kan gå i butikken å kjøpe. Men alle gaver er kjempe kjekke, men det å se at andre har brukt tid på å lage noe til deg synes jeg er veldig kjekt.

Hva synes dere om det jeg har laget til nå som jeg har lagt ut bilder av?
Holder dere på med 
scrapping? 
Liker dere å lage ting å sette et personlig preg på det?


#mammablogg  #scrapping  #Bilderesultat  #bilder  

5 thoughts on “Prøver meg på scrapping – med bilderesultat

  1. Så flink du er! 🙂 Jeg har knapt et eneste kreativt gen, så jeg har vel egentlig bare gitt opp tanken, men det hadde jo vært kult å prøve – selv om resultatet kanskje ikke blir superbra :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top