Del 2 Footprints In The Sand – Snart klart


Da er gips avstøypningen som jeg gjor i går kveld ferdig tørket, og nå har det blitt et resultat jeg er super fornøyd med. Jeg har fått til å lage 3D avtrykk av foten og handen til min kjære datter. Det er 2. gangen jeg prøver på dette ettersom det første resultatet ikke var helt som håpet på. Jeg har valgt å spare på begge to siden jeg ønsker så sterkt å ha så mange minner som mulig ifra hele tiden frem igjennom. Avtrykkene er jo bare perfekte uansett siden det er avtrykk av min kjære Adeline sin fot og hand. Men dette resultatet som ble nå 2.gangen er akuratt som jeg ønsket å få det til. 

Her er resultatet:

Her er resultatet av avstøypning av den høyre handen og foten til Mina Adeline etter den har stått å tørket over natten.

Nå har jeg bare igjen å male rammene, lime på gips avstøypningen i rammen og sette på oppheng feste på rammen så jeg kan henge det opp på veggen 🙂

Hva synes dere om resultatet?
liker dere sånne minner?

One thought on “Del 2 Footprints In The Sand – Snart klart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top