Min første gang

Første 17.mai i Mandal, Første 17.mai som gravid & Siste 17.mai før jeg blir mamma 

I år var min første 17.mai feiring i Mandal. Det var utrolig kjekk dag og det var kjempe spennende og få oppleve for første gang hvordan feiringen av denne dagen var her. Jeg feiret dagen sammen med min fantastiske mamma og vi stor koste oss. Vi var å så på borgertoget og jeg synes det var kult å se hvordan det toget var her iforholt til Sokndal (der jeg er oppvokst). Det var annerledes og lengre enn hvordan det har pleid å være i Sokndal.

Meg å mamma valgte å ha en rolig 17.mai feiring men den var kjempe fin og gøy! Kunne ikke hatt en bedre dag enn hvordan dagen ble!

Jeg hadde med kamera å tok litt bilder ifra 17.mai toget (borgertoget), Mandal og av meg (min kjære mamma som tok bildene av meg). Synes det var kjekt med minner fra min første 17.mai som gravid og min siste 17.mai før jeg er mamma til min fantastisk datter. Det var også den lille jenta mi sin første feiring av 17.mai i magen min, der hun kunne høre lydene og smellene. Jeg kom jo ikke oppi bunaden min så da hadde jeg kjøpt noen andre klær jeg skulle gå med, men siden det var litt kalt så måtte jeg finne en genser så jeg kunne gå med istedenfor under jakken min siden jeg ikke kunne gå i den toppen jeg hadde tenkt å gå med til jakken min. 
Holder på å lære meg til nytt kamera så noen av bildene jeg har tatt er ikke av den beste kvaliteten men kjekt med minnen uansett. Så jeg er fornøyd med bildene.
Her er noen av bildene jeg tok og som min mamma tok av meg.

Hva synes dere om bildene? 
Har dere bunad?
Hadde dere en fin 17.mai feiring?
Hvordan feiret dere dagen?

Xoxo,
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der. 

 

3 thoughts on “Min første gang

  1. Nydelige bilder! Selv så feiret jeg 17mai med kjæresten min, siden jeg selv er gravid og mamma om 4 uker så har typen min passet på med som en hauk på 17.mai. Har veldig lett for og bli svimmel vist jeg er med alt for masse folk rundt meg. Men denne gangen gikk det bra og vi storkoset oss her oppe i Tromsø

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top