Resultatet av internett shopping

Internett shopping, er en for enkel ting.. En blir lett reven med og bare MÅ ha det enn finner.
Hva resultatet av den letteste shopping turen på nettet er, blir alltid like spennede hver gang. 

Det er nokk mange der ute som elsker shopping, og spesielt den letteste shoppingen som finnest. Nemlig å sitte hjemme i go stolen, lene seg godt til bake og slappe av å shoppe på internett. Enn slipper å prøve ting, stresse rundt i butikker for å finne rette str, stå i kø osv. Det er rett å slett den mest avslappende shoppingen synes jeg. Det er jo kjempe kjekt å gå på shopping i butikker å sånn også men når enn er sliten er det ingenting som er bedre enn shopping på nett, spesielt vis enn kommer over ting som er på tilbud! 

I går ente jeg opp med å sitte å slappe av forran pc en og google på hello kitty ting, rosa baby ting osv. Planen var bare å se litt rundt hva de hadde på nette av sånn ting her i norge, men det å bare se litt tok raskt en venning. Jeg ente opp med å kjøpe! Jeg kunne jo ikke bare la det perfekte barnesete gå ifra meg, ettersom jeg har lett så lenge etter det perfekte! Jeg kom nemlig over et rosa og svart hello kitty barnesete! Og som sikker endel av dere ikke vet men kanskje noen av dere har forstått, så er jeg utrolig glad i hello kitty ting og rosa ting. Dette barnesete var på tilbud og jeg bare måtte kjøpe det. Jeg kunne jo ikke bare “gå bort” ifra det perfekte barnesete. Så da tok fingrene mine over og klikket raskt og… PANG!… Der var det bestilt. 

Her er bilde av barnesete:

Kort info om barnesete
Navn: Teamtex Osann BeOne SP deluxe Hello Kitty
 Vekt klasse: 0-13 kg 
Barnesete vekt: 3,2 kg

Produkt fordeler: 
– Dobbel veggkonstruksjon og Side Impact Protection – for optimal sidekollisjonssikring
– Polstring og komfort i toppklasse – et skikkelig langtursete!
– Vaskbart høykvalitets trekk med meget god polstring
– Ekstra polstringsinnsats for de aller minste
– Belteføringssystem for bilens 3-punkts belter – ECE44/04 godkjenning 
– Gruppe 0+ 

Yttre mål: 
– Lengde 70cm
– Bredde 47cm
– Høyde 40cm

Setets måll: 
– Lengde 32cm
– Bredde 30cm
– Rygg 46cm

Barnesete kan bestilles på denne nettsiden:
http://www.choppi.no/barneutstyr-1/barneseter/barnesete-teamtex-osann-beone-sp-deluxe-hello-kitty-0-13-kg

Da jeg hadde bestilt dette klarte jeg jo ikke å la vere å google litt videre. Så da begynte jeg å google litt på stellevesker og ikke nokk med det så fant jeg den perfekte stellevesken også. Hvordan skulle jeg klare å bare “gå bort” ifra denne stelleveska, jeg kunne jo bare ikke gjøre det. Så da ente det med igjen at fingrene mine tok over og.. BANG… Der va den nydelige stelleveska + et nydelig teppe bestilt! Og ja det er rosa, tihi 🙂 

Her er bilde av den nydelige stelle veska og den kjempe søte baby teppe jeg klarte å bestilte.
Stelle veska:

Navn: Stelleveske Carter´s baby rosa
Ved kjøpet av denne stelleveska får enn med alt du ser på dette bilde. 
Det står opplyst på nettsiden deres at det er god plass i den og at du får plass til alle nødvendigheter. 
Original pris er kr 699 men er nedsatt til kr 350, lettere sakt et supert tilbud!  

Barneteppe      
  
På teppe er det brodert med tekst.
Det som er brodert på teppe av tekst er: 
Thank Heaven For Little Girls
Teppe koster kr 99

(Grunnen for lite info om de to siste tingene jeg har kjøpt er pga det var mindre informasjon på nettsiden og finne om de to produktene)
Her er link til nettsiden som jeg kjøpte stelleveska og teppe på:
http://www.rebeccasengel.no/


Hva synes dere om tingen jeg har kjøpt?

Kjenner dere til de to nettsidene ifra før av?

Xoxo, 
Xtine Michelle 

Innfo: 
– Dere kan like siden til bloggen min på facebook her om dere ønsker! 
*Dere vil lettere og raskere klare og følge med 
på den siden med nye oppdateringer på bloggen
ettersom det blir lagt ut med en gang der.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top