PÅSKE VERKSTED

Vi står på farten og snart skal ut på en koselig kjøretur til Sokndal. Der skal vi treffe en av mine beste venner og vi skal på familie middag. Jeg kjenner jeg gleder meg uendelig mye til dette! Det skal bli så godt med en forandring på hvor vi er, og det skal bli godt å tilbringe en dag sammen med noen av de som betyr mest for meg. Men ønsker å vise en liten smakebit ifra når vi hadde påske verksted for noen dager siden. Det var både maling, liming, klipping, sying og mye mer. Det var noe som ente med å bli en suksess! 

Jeg hadde kjøpt inn lerrett, maling, gule kuler til å lage påskekyllinger, og mye mer. For å si det lett, det var nokk å velge i, og noe for oss alle! Men de viktigste, aktivitetene som vi gjorde var aktiviteter som var kjekke for M.A. Det var noe som ga hun mestrings følelse, og noe hun klarte å få til selv. Det ble en kjempe koselig dag. Og jeg kommer til å gå mer innpå med DIY av dette om litt. Akuratt nå er tiden for kort til at jeg rekker det. 

Men håper dere alle får en flott dag. Somsakt kommer det DIY av noen av påske aktivitetene som vi gjorde under påske verkstedet etter hvert. 

 

4 thoughts on “PÅSKE VERKSTED

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top