INSTAGRAM FANGET!

Likes, or no likes! Follow or no follow. Thats how instagram is keeping you. Just post is, like it and follow..

Instagram.. Et kjent nettfenomen, eller app fenomen om jeg skal kalle det de. Mange er oppslukt og der iblant er jeg en av mange.. Jeg har hatt instragram over lengre tid, men har hatt perioder hvor jeg har syntes at det har blitt et ork og legge ut bilder, bruke # og skrive i vei.. Men nå i senere tid har det fanget meg totalt. Det er jo så lett, kjekt og enkelt. Jeg prøver å holde meg oppdatert på hva de jeg følger og de som følger meg legger ut, og prøver å like det jeg synes er noe å like. Jeg liker ikke bare for å like, men synes det er mye inspirasjon å flotte bilder å finne på instragram. 

Det å få inspirasjon å oppdage nye brukere er ikke bare lett når enn ikke alltid kommer over instagram kontoer som vekker interesse. Derfor lurte jeg på om noen av dere lesere også bruker instagram og har instagram som er mer en mamma, interiør, diy, mat, sy, instragram? Isåfall legg gjerne ved ditt instagram navn i kommentar feltet så jeg kan sjekke den ut. Det er ingen krav om å ha en instagram som er akuratt under de kategoriene som jeg skrev, men hadde vert kjekt om du isåfall vil skrive hva instagramen din er mer om isåfall. 

Selv legger jeg ofte ut bilder og film på min instagram profil. Insagramen min er jo litt mer slik som bloggen min er, bare det er mer bilde av hverdagen og detaljebilder der enn slik som det er på bloggen med masse skriv. Det blir delt bilder på instagram som ikke blir lagt ut på bloggen, samt også på facebook siden til bloggen. Der blir det også lagt ut både bilder og film som ikke blir lagt ut er. Så hadde blitt glad om dere vil følge oss både på instagram ( du finner oss under navn @mammatiladeline) og facebook siden til bloggen (den finner du ved å søke på xtinemichelle.blogg.no eller å klikke her! 

Håper dere alle har hatt en fin dag, og flott start på uken. Uken her har fløyet avsted allerede, og blitt preget av sykdom! I går kom Mina Adeline hjem tidlig ifra barnehagen pga hun var ikke i form. Så dagen og kvelden ble virkelig snydd på hode, men slik er det når sykdom intreffer. Heldigvis har hun vert bedre i dag, noe som var veldig godt å se. Selv merker jeg at formen har blitt kraftig redusert hos meg, men med et imunforsvar på 0 er det ikke rart jeg ender opp dårlig når Mina Adeline ikke er i form. 

Jeg satser uansett på at formen er bedre hos oss begge i morgen, og at vi er på topp igjen. Det er ikke tid for å ha sykdom i hverdagen nå, men slik kan jo ikke planlegges. 
 

 

One thought on “INSTAGRAM FANGET!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top